δαγκανίδια άνευ λόγου ….

Αίτημα Σκυλούρη προς τον Ανθρωπο

Η δική μου ζωή είναι 10-15 χρόνια.

Κάθε απομάκρυνση απο σένα μου προκαλεί θλίψη.

Εσύ με απόκτησες,Εχε μου εμπιστοσύνη.

Ποτέ δε θα σε απογοητεύσω επίτηδες.

Μη θυμώνεις μαζί μου για μεγάλο χρονικό διαστημα και μη μετιμωρεις κλεινοντας με σε περιορισμένο χώρο.

Εσυ έχεις τους φίλους σου και την διασκέδαση σου.Εγω έχω μόνο εσένα.

Μίλα μαζί μου και δεν πειραζει αν δεν τα καταλαβαίνω όλα.Φτάνει να ακούω την φωνή σου.

Σκέψου όταν με χτυπάς, οτι θα μπορουσα κι εγω να σε δαγκώσω.Όμως δεν το κάνω.

Αν κάνω λάθη ή είμαι τεμπέλης, σκέψου οτι μπορει να μην αισθάνομαι καλά ή να είμαι κουρασμένος.

Περιποιήσουμε οταν θα είμαι γέρος.Κι εσυ μια μέρα θα γεράσεις.

Στις δυσκολες ώρες να είσαι πάντα μαζί μου.Μαζι σου πάντα θα παιρνούν όλα πιο ελαφρά.

Όταν έρθει ο χρόνος μου, μην αφησεις να βασανιζομαι.Και σε ώρα αναγκης τέλειωσε μου τα βάσανα

Μόνο σε παρακαλώ αυτη την στιγμή να είσαι μαζί μου…..
……………………………………………………………………..ο τριχωτός σου φίλος!!!!

Σχολιάστε

