δαγκανίδια άνευ λόγου ….

Χωρίς Βαστίλη, χωρίς ανάθεμα, υπάρχει τόπος και για μένα;

του Κώστα Χαριτάκη

απο την Δραση

Ενώ υπάρχει νεκρός διαδηλωτής από την κρατική καταστολή, σήμερα το «κίνημα» μετράει τα στενά κομματικά «οφέλη» και «ζημιές» από τα γεγονότα, αντί να ξεχυθεί ξανά στο δρόμο ενάντια στο καθεστώς που δολοφονεί.
Η χθεσινή μέρα ήταν ένα μεγάλο δώρο προς την κυβέρνηση και το καθεστώς. Το μεγαλύτερο μετά τη μεταπολίτευση, σε μαζικότητα, οργή και αποφασιστικότητα, απεργιακό διήμερο αποσυντέθηκε «εκ των έσω».
Ιστορική η ευθύνη του ΚΚΕ που λειτούργησε ανοιχτά και απροκάλυπτα ως βραχίονας του κράτους, αναλαμβάνοντας με στρατιωτικό τρόπο την περιφρούρηση της Βουλής απέναντι στα πλήθη των διαδηλωτών.
Δικαιολογημένη η οργή χιλιάδων διαδηλωτών που βρέθηκαν αντιμέτωποι, αντί με τις αλυσίδες των ΜΑΤ, με τις κρανοφόρες και καδρονοφόρες διμοιρίες του ΚΚΕ.
Αλλά λαθεμένη, εγκληματική και εξίσου «εξουσιαστική» ήταν και η επίθεση με μάρμαρα και μολότοφ στην «περιφρούρηση» του ΚΚΕ και σε πλήθος κόσμου.
Απογοητευτικά αποκαλυπτική η στάση της αντικαπιταλιστικής Αριστεράς που έσπευσε να συνταχθεί με το ΚΚΕ, μην τολμώντας να υπερασπιστεί την, στα λόγια, πολύτιμη «αυτοτέλειά» της.

Αυτό που εκφράστηκε χθες με δραματικό τρόπο είναι η ανεπάρκεια όλων μας (κοινοβουλευτικής και εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς, αντιεξουσιαστικού χώρου, αναρχικών, αυτονομίας) να ανοίξουμε έναν πραγματικό δρόμο ανατροπής του καθεστώτος της κοινωνικής λεηλασίας.
Κι αν για την κοινοβουλευτική Αριστερά, και όσους από την αντικαπιταλιστική Αριστερά θέλουν να της μοιάσουν, η κρίση την οδηγεί να λειτουργεί απροκάλυπτα ως προστάτης του συστήματος, για τους αγωνιστές της κοινωνικής επανάστασης και της άμεσης δημοκρατίας (όπου κι αν βρίσκονται αυτοί) η πρόκληση είναι να υπερβούν στην πράξη αυτόν τον τύπο αστικής πολιτικής, δίνοντας σήμερα «δείγματα γραφής»μιας άλλης πολιτικής της χειραφέτησης και της συλλογικής δημιουργίας.
Ας σταματήσουμε να κρύβουμε τις ανεπάρκειές μας, χρησιμοποιώντας ως άλλοθι τις επιλογές και τα λάθη των άλλων.
Ας σταματήσουμε να αναπαράγουμε τους ρόλους που το θέαμα του συστήματος μας έχει μοιράσει…
Η κρίση μας ξεσκεπάζει όλους.
Ο εχθρός είναι εκεί, στην κυβέρνηση, στο κράτος, στην εκμετάλλευση και την αγορά, και πρέπει να τον στοχεύσουμε, παραμερίζοντας όχι μόνο τους τόνους των δακρυγόνων αλλά και όλο το παραπέτασμα των φετιχισμών που μας εμποδίζουν να τον πετύχουμε.
—————————————————————————————————————————————————
μανικάκος

Χωρίς Βαστίλη, χωρίς ανάθεμα, υπάρχει τόπος και για μένα;

60 Σχόλια

  1. Ναι αλλά όταν σας τρέχαμε λαγουδάκια στα βουνά δεν γράφατε τίποτα. 4 σας ρίξαμε 4.

    21/10/2011 στο 13:40

  2. risinggalaxy

    μανίκ ευχαριστώ

    21/10/2011 στο 13:42

  3. brujo

    Ποιος νίκησε τελικά?
    Ποιος πανυγηριζε χτες από αυτή την ιλαροτραγωδία?

    Και ποιος θα πληρώσει τελικά την κρίση?

    21/10/2011 στο 13:46

  4. «Αυτό που εκφράστηκε χθες με δραματικό τρόπο είναι η ανεπάρκεια όλων μας (κοινοβουλευτικής και εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς, αντιεξουσιαστικού χώρου, αναρχικών, αυτονομίας) να ανοίξουμε έναν πραγματικό δρόμο ανατροπής του καθεστώτος της κοινωνικής λεηλασίας».

    ΑΥΤΟ είναι το ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ από τα χθεσινά. Αυτό και μόνο αυτό!

    21/10/2011 στο 13:47

  5. Anakata-dyomenh

    Οι σκέψεις μου σχεδόν όλες…

    21/10/2011 στο 14:17

  6. Καραλάικ λέμε

    21/10/2011 στο 14:21

  7. anton555

    Νομιζω εξαιρετικο κειμενο…Τωρα πλεον που η τακτικη του «στρεφω τη μια επαγγελματικη ομαδα εναντιον της αλλης» ειναι μη εφαρμοσιμη, η διαιρεση πρεπει να βρει αλλο εδαφος.Ειναι παρα πολυ κριμα για ολους μας να πιανει συνεχεια το ιδιο κολπακι…

    21/10/2011 στο 14:33

    • Anton555 γιατί να μη συνεχίσει να πιάνει?

      21/10/2011 στο 14:36

      • anton555

        Ξερω γω ρε γαμωτο…Ειναι πολυ πικρο ομως να τρως συνεχεια το ιδιο γκολ…

        21/10/2011 στο 14:48

  8. Εξαιρετικό!!! Το πρόβλημα είναι ότι κανένας δεν ακούει …

    21/10/2011 στο 14:33

    • μανικακος

      🙂 σ’εφτιαξα κοπελιά!!

      21/10/2011 στο 14:37

      • Ευχαριστώ 🙂 … Στα spam πήγαινα;

        21/10/2011 στο 14:38

        • μανικακος

          ω ναι….ο akismet κανει περιεργες περιφρουρισεις τωρα τελευταια…..

          21/10/2011 στο 14:40

  9. «Ας σταματήσουμε να αναπαράγουμε τους ρόλους που το θέαμα του συστήματος μας έχει μοιράσει…»

    ΑΜΗΝ

    21/10/2011 στο 14:38

  10. Ametanoitos

    Όσο το ΚΚΕ λειτουργεί διαπνεόμενο από μια σταλινική καχυποψία το στυλ «πας μη ΚΚΕ είναι βάρβαρος και χαφιές», οποιαδήποτε προσπάθεια για μια συντονισμένη δράση ενάντια στην ελληνική κουραδοαστική τάξη (ΕΚΤ), θα αυτοαναιρείται εν τη γεννέσει και απορώ για τις αυταπάτες που έθρεψαν στελέχη του ΣΥΝ τελευταία περί προσεγγίσεως. Όπως και άλλη μια μεγάλη αυταπάτη είναι η προσπάθεια ενεργοποίησης τυχόν «υγειών» δυνάμεων εντός του ΚΚΕ για συντονισμένη δράση ενάντια της ΕΚΤ. Πολύ απλά, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ. Το ΚΚΕ καταδικάζει μονίμως τον εαυτό του και μεγάλο μέρος της εργατικής τάξης σε ένα μίζερο, στείρο καταγγελτικό ρόλο χωρίς κανένα απολύτως όραμα και χωρίς ιδεολογικό υπόβαθρο. Υπό αυτή την έννοια, είναι ικανοποιημένο να διατηρεί τα ποσοστά του αναλλοίωτα και να βαυκαλίζει και να βαυκαλίζεται κάτω από τα λάβαρα του 520 πχ. Η μεγαλύτερη και ιστορική ντρίμπλα που τους έκανε η ΕΚΤ ήταν η νομιμοποίηση τους το 75. Το κόμμα των μαρτύρων δεν μπόρεσε να αναλάβει ποτέ από αυτό και θα παραπαίει μέχρι να καταντήσει μια μέρα όπως καταντήσανε και άλλα ευρωπαϊκά ΚΚ: φολκλορ κόκκινα σημαιάκια τη πρωτομαγιά και μετά μέσα πάλι. Αρκετά όμως ασχολήθηκα με αυτό το φασισταριό.

    21/10/2011 στο 14:39

  11. Τελικά ο βασικός εχθρός είναι η αδυναμία μας να ξεπεράσουμε εαυτούς. Παρ’ όλα αυτά επιμένω αισιόδοξος και ενθουσιώδης. Ή τώρα είναι ή ποτέ ! (Με το ποτέ εννοώ πολλά χρόνια μαυρίλας και ωμής βίας)

    21/10/2011 στο 14:40

  12. dimitris t

    Λυπηρά τα χθεσινά αλλά πλέον γίνεται φανερό πως ο κόσμος δεν θα ανεχθεί πια το καπέλωμα, και την αυθαίρετη ένταξη του στους σχεδιασμούς κανενός κόμματος-σωτήρα.

    Ούτε θα διαδηλώνουμε σύμφωνα με το savoir vivre των σταλινικών. Τα τραγικά λάθη του παρελθόντος (σφάξε με ΚΚΕ μου να αγιάσω) δεν θα επαναληφθούν.

    21/10/2011 στο 14:41

  13. επιτέλους ένα σοβαρό κείμενο…βαρέθηκα τον κόσμο που παίρνει καθαρά την πλευρά ή τον μεν ή τον δε. Συχνά δε με γηπεδική ευλάβεια. Όμως οι μάσκες πέσαν και τα σκατά επέπλευσαν.

    21/10/2011 στο 14:50

  14. Τρελή σύμπνοια με το κείμενο.

    21/10/2011 στο 14:57

  15. Ametanoitos

    Δύσκολα τα πράγματα

    21/10/2011 στο 14:58

  16. «Ο εχθρός είναι εκεί, στην κυβέρνηση, στο κράτος, στην εκμετάλλευση και την αγορά, και πρέπει να τον στοχεύσουμε, παραμερίζοντας όχι μόνο τους τόνους των δακρυγόνων αλλά και όλο το παραπέτασμα των φετιχισμών που μας εμποδίζουν να τον πετύχουμε.»

    Μαζί με την ανακοίνωση αναρχικών Βύρωνα,από τα καλύτερα και ποιο εύστοχα κείμενα για τα χθεσινά γεγονότα που διάβασα..

    21/10/2011 στο 15:00

  17. Dvořák

    Πολύ σωστό το κείμενο. Και μια ρητορική ερώτηση: είναι τυχεροί ή άτυχοι οι νεουορκέζοι που δεν έχουν ένα αντίστοιχο ΠΑΜΕ να τους περιφρουρεί εκεί στο occupy wall street;
    Και μια δεύτερη: είναι όλοι «μαλάκες πασιφιστές» αυτοί εκεί πέρα ή μας βάζουν τα γυαλιά σε θέματα αγωνιστικότητας αλλά και δημοκρατίας;
    http://occupywallstreetcarepackages.tumblr.com/

    21/10/2011 στο 15:13

    • risinggalaxy

      μαλάκες πασιφιστές

      21/10/2011 στο 15:25

      • Dvořák

        ναι ρε τους μαλάκες, πώς δεν το σκέφτηκαν να κάνουν όλοι ένα ντου να καταλάβουν το άντρο του παγκόσμιου καπιταλισμού να μας γλιτώσουν και εμάς. Και είναι τόσο απλό να το σκεφτεί κανείς….

        21/10/2011 στο 15:40

  18. risinggalaxy

    Σύμφωνα με την αριστερά του Διαλεκτικού Kορκονισμού-Σαραλιωτισμού:

    Το ΚΚΕ ήταν άοπλο,
    Δέχτηκε επίθεση με μολότωφ (άοπλο)
    Κάποιοι δεν έπρεπε να βρίσκονται εκεί.
    Τα μπάχαλα τα έκαναν πράκτορες για να χτυπήσουν το Κράτ….. εεεεεεεε το Κόμμα.

    Απόδειξη άλλωστε το βίντεο με τους δολοφόνους του ΚΚΕ που γκρεμοτσακίζουν από το κενό άσχετο κόσμο, και πετάνε πέτρες που στέλνουν ανθρώπους στο νοσοκομείο

    Ζήτω ο Διαλεκτικός Κορκονισμός-Σαραλιωτισμός!

    21/10/2011 στο 15:14

    • aymbibastos

      ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΡΕ

      21/10/2011 στο 22:30

  19. YA

    Αν και συμφωνώ με την ουσία και την φιλοσοφία του άρθρου, θα διαφωνήσω ώς προς την ανεπάρκεια όλων. Επειδή τα γεγονότα έχουν και μία χρονολογική σειρά ξεκινάω πρώτα από την ανακοίνωση του Παμε (πρίν το διήμερο των γεγονότων).
    Η ανεπάρκεια βαρύνει το πάμε που έθεσε μόνο του ξεκάθαρους στόχους για το διήμερο και φρόντισε – σκοπιμως – να τους κάνει να αποτύχουν.

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
    Εργαζόμενοι, εργαζόμενες, νέες και νέοι,
    Να ματαιώσουμε τώρα το νέο έγκλημα.
    Να ανατρέψουμε την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου λαιμητόμο.
    Να ματαιώσουμε τα ακόμη χειρότερα που μας ετοιμάζουν για το 2012, το 2013, το 2014.
    …………………..
    Με το πολυνομοσχέδιο που φέρνει στη Βουλή ενταφιάζει τα στοιχειώδη δικαιώματα του ελληνικού λαού.
    Επιχειρεί να καταργήσει τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας κι ό, τι έχει απομείνει από τις εργασιακές σχέσεις και τα ασφαλιστικά – συνταξιοδοτικά δικαιώματα, τις κοινωνικές παροχές, τα επιδόματα ανεργίας. Καταδικάζουν τα παιδιά μας στην ανεργία, στη φτώχεια, στην αμάθεια. Ξεπουλάν τη δημόσια περιουσία.
    Θέλουν όλοι μαζί μισθούς Βουλγαρίας, νέες μαζικές απολύσεις, νέα βαριά χαράτσια, δουλειά χωρίς δικαιώματα, δουλειά εκ περιτροπής και ανασφάλιστη. Θέλουν δούλους στην υπηρεσία των μονοπωλίων.
    Το ΠΑΜΕ σας καλεί την Τετάρτη 19 Οκτώβρη όλους και όλες στην Ομόνοια 11 π.μ. και πορεία στη Βουλή και συνεχίζουμε την Πέμπτη 20 του μήνα με ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΣΗ (σημ. εννοώντας ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΗ αφού έγιναν αλυσιδες και υπήρχαν ήδη ΚΝΑΤ με κρανη και ρόπαλα από το πρωί) της Βουλής από όλες τις μεριές. Έχουμε τη δύναμη να σταματήσουμε το σφαγιασμό των δικαιωμάτων των εργαζομένων για τα κέρδη της πλουτοκρατίας.
    …………………………………….
    Να βουλιάξει η Αθήνα, το Σύνταγμα, όλοι οι χώροι γύρω από την Βουλή. Οργανωμένα, συντονισμένα. Να πάρει ο λαός στα χέρια του τη ζωή του, να σταθεί όρθιος.
    Τώρα αγώνας να ανατραπούν τα αντεργατικά σχέδια της κυβέρνησης. Κάτω η κυβέρνηση της πλουτοκρατίας. Τώρα αγώνας για αποδέσμευση από τη λυκοσυμμαχία της ΕΕ. Αγώνας για ανατροπές στους συσχετισμούς δύναμης, ο λαός να αναδείξει τη δική του εξουσία.

    ======================================================

    Κύριοι, λοιπόν η ρητορική σας, αν και σωστή, ακολουθεί την εντελώς αντίθετη πορεία από την τακτική σας στους αγώνες και η οποία εκ του αποτελέσματος της εχθές αποδείχθηκε -σκοπίμως-ανεπιτυχής αφού το νομοσχέδιο τελικά ψηφίστηκε. Η αποκλίνουσα, από τις θεωρίες σας, συμπεριφορά σας είναι πούστικη, ύπουλη και δεν πρόκειται να συμπαρασύρει όλους εμάς που δεν έχουμε «κομματική ταυτότητα» στο βυθό.
    Όλοι εμείς οι «μπαχαλάκηδες» δεν είμαστε και ούτε πρόκειται ποτέ να γίνουμε πρόβατα (επί σφαγή) για να ικανοποιηθούν οι ορέξεις της γ.γ. σας.
    Και ναι συμφωνώ με τον συγγραφέα του άρθρου ότι μέχρι και προχθές:»Ο εχθρός είναι εκεί, στην κυβέρνηση, στο κράτος, στην εκμετάλλευση και την αγορά, και πρέπει να τον στοχεύσουμε, παραμερίζοντας όχι μόνο τους τόνους των δακρυγόνων αλλά και όλο το παραπέτασμα των φετιχισμών που μας εμποδίζουν να τον πετύχουμε.» …..
    Φετιχισμός όμως είναι κάτι που αφορά τον καθέ ενα μας ξεχωριστά και το κρατάμε για τον εαυτό μας. Όταν αυτός γίνεται εμπόδιο και επηρεάζει τις ζωές των άλλων και μάλιστα με τόσο νταβατζηλίδικο τρόπο τότε ονομάζεται φασισμός με αποδέκτη ευθέως τον υπόλοιπο κόσμο που θέλει να επιβιώσει ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ …
    Έτσι λοιπόν από σήμερα εχθρός για εμένα θα είναι και ο κάθε -σκοπίμως και ιδιοτελώς ενεργούμενος- προστάτης/φύλακας αυτής της πολιτικής από όποιον χώρο ή τάξη και αν προέρχεται διότι όχι μόνο στερεί την ελευθερία (όπως άλλωστε πάντα έκανε ο καπιταλισμός) αλλά εσχάτως απειλεί και την αξιοπρέπεια και ΕΠΙΒΙΩΣΗ μου που σε λίγο καιρό θα γίνει πολυτέλεια με αυτό το πολυνομοσχέδιο.

    21/10/2011 στο 15:24

  20. brujo

    Το μόνο θετικό κατά την άποψη μου (αν υπάρχει κάτι θετικό) είναι οτι το ΚΚΕ ξεκαθάρισε την θέση του.
    Ίσως ονειρεύονται τα μεγαλεία του ΚΚ Κίνας αλλά θα ξυπνήσουν άσχημα

    21/10/2011 στο 15:26

  21. Η εικόνα δεν δικαιώνει και ιδιαίτερα τον αρθρογράφο

    21/10/2011 στο 15:32

    • Ποια χρονική στιγμή είναι; Σίγουρα δεν είναι η αρχή των επεισοδίων.

      21/10/2011 στο 15:35

      • Όχι δεν είναι η αρχή. Είναι το μεγάλο ντου του ΠΑΜΕ, η στιγμή που πέταξαν τον μικρό από πάνω κάτω και πλακώθηκαν στο πετροβολητό…

        21/10/2011 στο 15:52

    • Kώστας

      Συγνώμη,εγώ είμαι ηλίθιος η το βίντεο δεν δείχνει κάτι ξεκάθαρο ,για το ποιός έχει την ευθύνη;Οι μολότωφ που πέσανε πάνω στους ανθρώπους τι δείχνουνε;Σ’ένα χάος ,χάνεται οποιαδήποτε λογική και την πληρώνουνε αυτοί που δεν φταίνε.Νομίζω ότι το κείμενο είναι πολύ καλό.Ανεπάρκεια όλων.

      21/10/2011 στο 17:24

    • καριων

      Θλιψη.Απεναντι απο τον πραγματικο εχθρο,και να δερνομαστε μεταξυ μας.Και μεσα να ψηφιζουν και να λεονταριζουν και να δινουν παρασταση,ενω θα’ πρεπε να τους εχουν φυγει τα τσισακια.
      Κατι χαρες που θα εκαναν οι μπατσοι με τα χαλια μας.Πιο ξεκουραστο μεροκαματο σε 48ωρη απεργια δεν θα περιμεναν.
      Για να ξεκολλαμε ,γιατι θυμιζει επικινδυνα »Life of Brian» η κατασταση.Χωρις το γελιο.

      21/10/2011 στο 20:43

  22. Apergos

    Aparadekto keimeno, aparadekta lathos h perigrafh twn gegonotwn! Foul stis emmones eiste re paidia oti kapoios sas kapelwnei! «Αυτό που εκφράστηκε χθες» oxi «με δραματικό τρόπο» alla me prosxediasmeno tropo oti einai oti kapoious enoxlei otan oi apergies einai mazikes, einai petyxhmenes, einai perifrourhmenes! Den voleuei to paixnidaki «kleftes k astynomoi» me ta MAT. Xtyphthhkan ergazomenoi, anthrwtpoi pou se autes tis synthikes exasan to merokamato tous, mporei kaneis na to katalavei auto??? Auto einai pou prepei na meinei… Opoiadipote apopsh dikaiologei h psaxnei gia elafryntika se auti tin symperifora einai toulaxiston ypopth._

    21/10/2011 στο 15:43

    • apergos είσαι απαράδεκτα κολλημένος…

      21/10/2011 στο 15:45

    • risinggalaxy

      αντε στην εταιρεία Κομμα ΑΕ για μια θεσούλα στα ΚΝΑΤ

      21/10/2011 στο 17:41

  23. Oblivion

    Τα ΚΝΑΤ στο 1:50 πετάνε από κάτω διαδηλωτή ή κάνω λάθος?

    21/10/2011 στο 15:53

    • Δεν κάνεις λάθος, έτσι έγινε

      21/10/2011 στο 16:00

      • Oblivion

        Και την ίδια στιγμή από κάτω ήταν οι νοσηλευτές με τον άνθρωπο στην φιάλη οξυγόνου.
        Μάλλον λάθος θα κάνουν τα μάτια μου ή το βίντεο είναι προβοκάτσια.

        21/10/2011 στο 16:12

        • Όχι είναι η στιγμή που πέφτουν από τους Κνίτες πέτρες, για αυτό και η ασπίδα από πάνω. Η σκηνή αυτή πρέπει να είναι 3-4 λεπτά αργότερα. Το βίντεο είναι συρραφή

          21/10/2011 στο 16:25

  24. no use for a name

    Όποιος πιστεύει ότι σε τέτοιου είδους «εμφύλιες» (δεν ξέρω για πόσο ακόμα θα θεωρούνται τέτοιες) συγκρούσεις,μόνο η μία πλευρά είναι αυτή που κάνει τις καφρίλες,μάλλον ζει σε έναν αγγελικά πλασμένο κόσμο…

    21/10/2011 στο 16:20

  25. no use for a name

    Πάντως μαθαίνοντας ότι το βράδυ έγιναν σπασίματα κάποιων κομματικών γραφείων του ΚΚΕ και διαβάζοντας τώρα ότι έπαιξαν πεσίματα σε κνήτες σε σχόλες,είμαι σίγουρος ότι στα υψηλά επιτελεία στον Περισσό θα γελάνε και τα μουστάκια τους.Η συσπείρωση του κόσμου τους θα ανέβει κατακόρυφα,όποιες διαφορετικές φωνές είχαν αρχίσει να ακούγονται τελευταία θα σβηστούν,η ριζοσπαστικοποίηση του κόσμου που κατέβηκε στο δρόμο (με τα όποια χαρακτηριστικά είχε αυτή) ανακόπηκε έστω και πρόσκαιρα,το Κόμμα έχει τους ήρωές του κτλ κτλ.Το σχέδιο γενικά θα χαρακτηριστεί πετυχημένο.Και από ότι φαίνεται δεν ήταν ένα απλό σχέδιο,αλλά χθες το ΚΚΕ έπαιξε πολύ δυνατά στη σκακιέρα,δείχνοντας νομίζω πιο ξεκάθαρα και από τον Δεκέβρη του 08′ ακόμα, τα όρια μέσα στα οποία κινείται και την σχέση αλληλεξάρτησής του με το κοινοβουλευτισμό.Μαγκιά του κατά μία έννοια,που έχει την οργανωτική δύναμη και τον κόσμο να το κάνει.Είναι καλό για να ξέρουμε που βρίσκεται πολιτικά ο καθένας μας στην σκακιέρα.

    Υ.γ Γι’αυτό που γράφτηκε κάπου εδώ γύρω ότι δόθηκαν ή χαρίστηκαν ή κάτι τέτοιο 40 εκατομμύρια στο κόμμα ξέρει κανείς κάτι ή είναι λόγια του αέρα?

    Συλλυπητήρια στην οικογένεια του νεκρού.Ας τον τιμήσουμε όλοι όπως αρμόζει σε έναν νεκρό εργάτη εν μέσω γενική Απεργίας.

    21/10/2011 στο 16:49

  26. Μανος Δρακόπουλος

    Αναρωτιέμαι πραγματικά ακόμα από τα χρόνια φοίτησης στο ΕΜΠ, εάν το πραγματικό πρόβλημα της αριστεράς είναι το ΚΚΕ! Οι επαναστατικές και σοσιαλιστικές πρακτικές άλλων τμημάτων της Αριστεράς δεν νομίζω ότι διαφέρουν ειδικά σε περιπτώσεις όπου έχουν την πλειοψηφία (θυμάμαι το κρατίδιο του ΑΧΜΕΤ στο πολυτεχνείο…). Η «καθαρότητα» της κομμουνιστικής ιδεολογίας προφανώς και δεν ανήκει στο ΚΚΕ, αλλά αντίστοιχα δεν ανήκει και σε κανέναν ο οποίος απλά τυχαίνει σε συγκεκριμένο τόπο και χρόνο να έχει την πλειοψηφία.
    Δυστυχώς πράγματι μία μέρα μετά, δεν ασχολούμαστε με τους παρακρατικούς-κυβερνητικούς που δολοφονούν αλλά με τα λάθη της Αριστεράς!
    Για το λόγο αυτό η εξωκοινοβουλευτική Αριστερά θα μείνει πάντα στο μέγεθος που είναι σήμερα και το ΚΚΕ στο αντίστοιχο ποσοστό του!
    Αν κάποιου του δίνει ανάσα το να κατηγορεί το ΚΚΕ για αυτά που κάνει ή δεν κάνει είναι δικαίωμα του, αλλά ας κοιτάξουμε και λίγο τους εαυτούς μας!

    21/10/2011 στο 17:07

  27. NUNshallpass

    Μπράβο ρε μανικάκο, μέσα στον πανικό και το οπαδιλίκι μία λογική φωνή

    21/10/2011 στο 17:48

  28. giorgos1

    εξαιρετικό κείμενο, το πόσταρα σε άλλο θέμα και μετά είδα ότι το έχετε ήδη βάλει

    καλά κάνατε…

    μαζί με αυτό, άλλο ένα ενδιαφέρον κείμενο :

    http://enosy.blogspot.com/2011/10/blog-post_4515.html

    είναι ενδιαφέρον ότι τα ανεξάρτητα κείμενα (προερχόμενα από το χώρο της ελευθεριακής αριστεράς) απέχουν παρασάγγας από αυτά των επίσημων οργανώσεων της αριστεράς – και επίσης καταφέρνουν να κεντράρουν πολύ πιο ουσιαστικά στα σημερινά ζητούμενα

    21/10/2011 στο 19:13

  29. tolos

    Ο εχθρός είναι εκεί, στην κυβέρνηση, στο κράτος, στην εκμετάλλευση και την αγορά, και πρέπει να τον στοχεύσουμε, παραμερίζοντας όχι μόνο τους τόνους των δακρυγόνων αλλά και όλο το παραπέτασμα των φετιχισμών που μας εμποδίζουν να τον πετύχουμε…
    ——————–
    Αυτό το πολύ καλό κείμενο μανικάκος δίνει και την ουσία. Δείχνει και τον δρόμο.
    Κατά τα άλλα, είχαμε έναν νεκρό διαδηλωτή από δακρυγόνα και δεν άνοιξε ρουθούνι γι’ αυτό το θλιβερό γεγονός (σήμερα ένας αύριο …πόσοι ;).
    Είχαμε και αιματηρές συγκρούσεις κουκουλοφόφων με ΠΑΜΕ, τις οποίες παρακολουθούσαν σαρκαστικά, χαιρέκακα και αυτοεπιβεβαιώμενοι τα ΜΑΤ.
    Είχαμε και νίκη της κυβέρνησης και των συγκεκριμένων καπιταλιστικών συμφερόντων που την στηρίζουν, καθώς μια μεγαλειώδη συγκέντρωση μετατράπηκε σε έναν κινηματικό εμφύλιο (Διαίρει και Βασίλευε).
    Είχαμε και ανακοίνωση της ΑΚ που μίλαγε για αρχειομαρξιστές και για βγαλμένα… μάτια, λες και ζούμε την εποχή του ΕΑΜ. Λες και οι αρχειομαρξιστές δεν έσφαξαν τους επαναστάτες της Κροστάνδης. ΄Οταν τα περισσότερα σημερινά τροτσκιστικά κινήματα δεν έχουν μόνο καταδικάσει το γεγονός της Κροστάνδης, αλλά και πολλές φορές έχουν σταθεί και ξεπεράσει κατά πολύ το ύψος το περιστάσεων (βλ. RAF, Kομμουνιστικούς Πυρήνες, κ.λπ, αλλά και το δικό μας το ΕΕΚ που στέκεται με μαγκιά στις πορείες.)

    21/10/2011 στο 22:15

  30. tolos

    Η σύγκρουση κουκουλοφόρων με το ΠΑΜΕ στο Σύνταγμα ήταν από μόνο του προβοκάτσια, όπως και η Μαρφίν, όπως και το Κάπα Μαρούσι, όπως και κάθε φορά που ο κόσμος είναι διατεθειμένος να σταθεί απέναντι στην εκάστοτε κυριαρχία και να προχωρήσει εναντίων της.
    Τι συμβαίνει τελικά. Γιατί πάντα σε δεδομένες στιγμές θα συμβεί «κάτι» που θα μας πάει πίσω;

    21/10/2011 στο 22:22

  31. tolos

    Και για να καταλήξουμε κάπου.΄Οποιος με τις ενέργειές του «ανοίγει» τελικά τον δρόμο στην επέλαση και σε νίκες των εξουσιαστών (άστετα ποια ταμπέλα έχει ή τι δηλώνει αυτός που … «ανοίγει), τότε αυτός δεν διαφέρει σε τίποτα από τους ρουφιάνους και τους κυπατζίδες. Κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά ή και καλύτερη, καθώς ενισχύει τους εξουσιαστές εξ’ αριστερών ή εξ’… αναρχικών. Με αυτόν άλλωστε τον τρόπο γίνεται περισσότερο πιστευτός. Ο ίδιος αλλά και η δράση του ευννοεί και εγκαθιδρύει ακόμα περισσότερο την κυριαρχία εις βάρος των ανθρώπινων κοινωνιών.
    Αυτός ή αυτοί πρέπει να αντιμετωπίζονται και κατάλληλα από τα κοινωνικά κινήματα.

    Υ.Γ. Το «κατά λάθος» ή το δεν ήξερα ισχύει μόνο για τα σίριαλ του φώσκολου επιπέδου …Λάμψης.

    21/10/2011 στο 22:31

  32. tolos

    Εκτός, και αν έχει δίκιο η Παπαρήγα σχετικά με τις «διασυνδέσεις» κρατικών υπηρεσιών και κουκουλοφόρων.
    Και για να το πάω και λίγο αλλού (πέρα από την, πολλές φορές, ηθελημένη άγνοια της Παπαρήγας)είμαστε σίγουροι για το ποιόν κάποιων συντρόφων που επηρεάζουν τα κοινωνικά κινήματα στην ελλάδα; Και δεν το ρίχνω στην συνομοσιολογία, ούτε στοχεύω συγκεκριμένα «πρόσωπα», των οποίων το ποιόν και η αγωνιστικότητα τόσο άδικα έχει στηλητευτεί στο παρελθόν από τους σουπερ-επαναστάτες του καναπέ, του τσάμπα μπάχαλου, του απλά κυνηγάω γκόμενες και του ρακομελάδικου

    21/10/2011 στο 22:41

  33. tolos

    ΄Οποιος (αναρχικός ή αριστερός)λοιπόν με την «δράση» του, κατ’ ουσίαν ενισχύει το κράτος και το κεφάλαιο, να φορέσει καλύτερα την μπλε στολή, να πάρει και έναν ωραίο βασικό μισθό και να πάει να φυλάει την βουλή. Δεν ανήκει στα κοινωνικά κινήματα, μόνο αποτελεί ένα στόχαστρο για τις σφαίρες που, αν ξεφύγει η καταστολή, θα χρειαστεί οι εξεγερμένοι να ρίξουν

    21/10/2011 στο 22:52

  34. tolos

    21/10/2011 στο 23:01

  35. tolos

    ΄Οσο για τους «κουκουλοφόρους», κάνουμε και καμμιά γυμναστικούλα, συντονιζόμαστε και λίγο, γιατί τα ματ θα σας κάψουν στη σφαλιάρα. Και στις τάξεις των ματ δεν βρίσκονται ούτε οι παππούληδες ούτε οι φοιτητές του ΠΑΜΕ.
    Γελοίοι

    21/10/2011 στο 23:12

  36. tolos

    Κουκουλοφόροι VS ΠΑΜΕ = Ανώδυνη υπερ-ψήφιση της εξαθλίωσης της ελληνικής κοινωνίας στη Βουλή. Νίκη του ντόπιου και ξένου κεφαλαίου. Αύξηση των ποσοστών του ΚΚΕ.
    Με τις υγείες σας… σύντροφοι

    21/10/2011 στο 23:22

  37. tolos

    21/10/2011 στο 23:32

  38. tolos

    21/10/2011 στο 23:35

Αφήστε απάντηση στον/στην catalternative Ακύρωση απάντησης