δαγκανίδια άνευ λόγου ….

Οι σκύλοι και η λάμπα

Πως θα απαντούσαν διάφορες ράτσες σκυλιών στην προσταγή του αφέντη τους να αλλάξουν μια καμένη λάμπα.

Golden Retriever : Ο ήλιος λάμπει, η μέρα είναι υπέροχη, είμαστε υγιείς. Γιατί να κάτσουμε μέσα και να ανησυχούμε για μια λάμπα. Πάμε έξω να τρέχουμε.

Border Collie (πολύ έξυπνα σκυλιά που μοιάζουν με την γνωστή Lassie): Την αλλάζω και μετά θα ψάξω τις καλωδιώσεις γιατί κάτι τρέχει εκεί, όλο καίγονται λάμπες.

Dachshund : Αφού ξέρεις ότι δεν φτάνω.

Rottweiler: Ανάγκασε με.

Σκυλί εργαστηρίού: Εγώ, εγώ!!!! Σεεεε παρακαλώ άσε με να αλλάξω εγώ την λάμπα. Μπορώ; Μπορώ; Μπορώ; Ε; Ε; Ε; Μπορώ; Σεεεε παρακαλώ, εγώ, εγώ, εγώ.

Γερμανικός ποιμένας : Θα την αλλάξω μόλις οδηγήσω αυτούς τους ανθρώπους, κάνω άλλη μία περιπολία και βεβαιωθώ ότι όλοι είναι καλά στην υγεία τους.

Jack Russell Terrier: Θα την βάλω μπαμ-μπαμ ενώ αναπηδώ από έπιπλο σε έπιπλο και από τοίχο σε τοίχο.

Ηλικιωμένο Αγγλικό τσοπανόσκυλο : Λάμπα; Συγνώμη αλλά δεν βλέπω καμία λάμπα.

Cocker Spaniel : Γιατί να την αλλάξω; Μπορώ να λερώνω το χαλί και στο σκοτάδι.

Chihuahua (Τσιουάουα): Yo quiero Taco Bulb.

Pointer (ή λαγόσκυλα): Την βλέπω, να η λάμπα, κάηκε. Κάηκε σου λέω δεν βλέπεις; Να, εκεί είναι, εκεί ακριβώς…

Greyhound (ή Λεβριέ) : Αφού δεν κουνιέται, τι με νοιάζει;

Australian Shepherd : Πρώτα από όλα πρέπει να βάλω όλες τις λάμπες σε κυκλικό σχηματισμό…

Κανίς : Θα το ψιθυρίσω στο Border Collie και θα το κάνει αυτός. Μέχρι να τελειώσει και τις καλωδιώσεις θα στεγνώσουν και τα νύχια μου…

Λάμπα ε? ειναι νόστιμη αραγε??????

4 Σχόλια

  1. ρωσιkoula

    😆 😆
    λαμπόσκυλο!!!

    14/09/2011 στο 19:35

  2. Γιαννκα

    το κοκερ… μου αλλαξατε τα φωτα 🙂 🙂

    14/09/2011 στο 19:46

    • koula

      Να παρεις λαμπ-ραντορ! 😀

      14/09/2011 στο 19:50

      • Γιαννκα

        χαχαχαχαχα… δεν παιζεσαι….παιρνω το Sheepdog και φευγω.

        14/09/2011 στο 20:03

Σχολιάστε

