δαγκανίδια άνευ λόγου ….

«ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΔΑΙΜΟΝΑ ΕΑΥΤΟΥ…»

«There are things known

and there are things unknown

and in between are the doors.»

William Blake

 

Μια βιαστική κηδεία χωρίς κανείς να ξέρει ότι ο Morrison πέθανε…Τέσσερα πέντε άτομα ήταν συνολικά στην κηδεία και αυτοί ήταν που έθαψαν το φέρετρο στο νεκροταφείο Pere La Chaise στο Παρίσι. Μετά την κηδεία μαθαίνει ο κόσμος ότι ο τραγουδιστής Jim Morrison είναι νεκρός!

 «Δαίμονες εαυτού» ονομάζονταν στην Αρχαία Ελλάδα θεότητες – προστάτες που κατοικούσαν μέσα στον κάθε άνθρωπο από τη γέννηση του έως το θάνατό του και φρόντιζαν για την προσωπική εξέλιξη και ευημερία, αποτελώντας κατά κάποιο τρόπο ένα «δίαυλο» μεταξύ του κόσμου των θνητών και του κόσμου των Θεών. «Πράττω κατά του δαίμονα εαυτού» ουσιαστικά σημαίνει «Πράττω σύμφωνα με αυτό που η συνείδηση μου θεωρεί», αδιαφορώντας ίσως για το τι θα πουν οι άλλοι.


James «Jim» Douglas Morrison….

8 Δεκέμβρη 1943.

3 Ιουλίου 1971

Τραγουδιστής,τραγουδοποιός,

συγγραφέας και ποιητής.

Η οικογένεια του Μόρισον έπρεπε να μετακομίζει συχνά, λόγω του επαγγέλματος του πατέρα του. Κατά συνέπεια, η εκπαίδευση του Μόρισον διακοπτόταν όταν ήταν μικρός, καθώς συνεχώς άλλαζε σχολείο. Παρ’ όλα αυτά, ήταν ένας ευφυής και ικανός μαθητής, με ενδιαφέρον για τη λογοτεχνία, την ποίηση, τη θεολογία, τη φιλοσοφία και την ψυχολογία, μεταξύ άλλων.

Οι βιογράφοι του έχουν αναφερθεί επανειλημμένα σε κάποιους συγγραφείς και φιλοσόφους που επηρέασαν τον τρόπο σκέψης και ίσως και τη συμπεριφορά του Μόρισον. Στην εφηβεία του, ο Μόρισον ανακάλυψε τα γραπτά του Φρίντριχ Νίτσε. Μάλιστα, μετά το θάνατο του Μόρισον, ο Τζον Ντένσμορ υπέθεσε ότι ο νιχιλισμός του Νίτσε σκότωσε τον Τζιμ.

Οι «σκοτεινοί» ποιητές του 18ου και του 19ου αιώνα του κίνησαν το ενδιαφέρον, και ιδιαίτερα ο Βρετανός ποιητής Γουίλιαμ Μπλέικ, καθώς και οι Γάλλοι ποιητές Κάρολος Μποντλέρ και Αρθούρος Ρεμπώ. Οι συγγραφείς της γενιάς Μπητ, όπως ο Τζακ Κέρουακ, επηρέασαν τόσο τις απόψεις και τον τρόπο έκφρασης του Μόρισον, που κατέληξε να θέλει να βιώσει όσα αναφέρονται στο βιβλίο του Κέρουακ On The Road. Ομοίως, βρήκε ενδιαφέροντα τα γραπτά του Γάλλου συγγραφέα Σελίν. Το βιβλίο του Voyage au Bout de la Nuit (Ταξίδι στο Τέλος της Νύχτας) και το βιβλίο του Μπλέικ Οι Μαντείες της Αθωότητας ήταν οι βασικές επιρροές για ένα από τα πρώτα τραγούδια του Μόρισον, «End of the Night.» Τελικά, ο Μόρισον γνώρισε και έγινε φίλος με τον Michael McClure, έναν γνωστό ποιητή μπίτνικ. Ο McClure λάτρεψε τους στίχους του Μόρισον, αλλά τον εντυπωσίασαν περισσότερο τα ποιήματά του, και έτσι τον συμβούλεψε να συνεχίσει να εξασκεί το ταλέντο του.

Σύμφωνα με τον Morrison, ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα στην ζωή του συνέβη το 1949 κατά την διάρκεια μιας οικογενειακής εκδρομής στο Νέο Μεξικό. Περιγράφει το γεγονός όπως ακολουθεί:

Είναι η πρώτη φορά που ανακάλυψα τον θάνατο… εγώ, η μητέρα μου, ο πατέρας μου, ο παππούς μου και η γιαγιά μου διασχίζαμε την έρημο την αυγή. Ένα φορτηγό γεμάτο Ινδιάνους είχε μάλλον χτυπήσει ένα άλλο αυτοκίνητο ή κάτι τέτοιο, υπήρχαν Ινδιάνοι σκορπισμένοι παντού στην εθνική οδό, αιμορραγώντας μέχρι θανάτου. Ήμουν μικρός τότε, οπότε έπρεπε να μείνω στο αυτοκίνητο όσο ο πατέρας μου και ο παππούς μου βγήκαν να δουν τι γινόταν. Δεν μπορούσα να δω τίποτα. Το μόνο που είδα ήταν παράξενη κόκκινη μπογιά και ανθρώπους πεσμένους ολόγυρα, αλλά ήξερα πως κάτι συνέβαινε, γιατί μπορούσα να νιώσω τις δονήσεις των ανθρώπων γύρω μου, και έτσι ξαφνικά συνειδητοποίησα πως ούτε εκείνοι μπορούσαν να καταλάβουν τι συνέβαινε. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που ένιωσα πραγματικό φόβο… και πιστεύω πως εκείνη τη στιγμή οι ψυχές εκείνων των νεκρών ινδιάνων — ίσως μια ή δυο απ αυτές — έτρεχαν έξαλλες εδώ και κει, και μπήκαν στην ψυχή μου, και εγώ ήμουν σαν σφουγγάρι, έτοιμος να κάτσω εκεί και να τις απορροφήσω.

Βέβαια, και οι δύο γονείς του Μόρισον ισχυρίζονται πως το γεγονός αυτό ποτέ δεν συνέβη. Στα πολλά σχόλια του γι’ αυτό το επεισόδιο, ο Μόρισον είπε πως είχε αναστατωθεί τόσο από αυτό το συμβάν, που οι γονείς του τελικά του είπαν ότι απλώς είχε δει έναν εφιάλτη, με σκοπό να τον ηρεμήσουν. Ασχέτως του αν το γεγονός ήταν αληθινό, το είχε φανταστεί ή σκαρφιστεί, ο Μόρισον έκανε επανειλημμένες αναφορές σε αυτό σε διανθίσματα των τραγουδιών του, σε ποιήματα και συνεντεύξεις του.

Όταν ο Μάνζαρεκ γνώρισε τον Μόρισον, εντυπωσιάστηκε τόσο από το ποιητικό του ταλέντο, που αμέσως του πρότεινε να ιδρύσουν ένα ροκ συγκρότημα. Οι The Doors ιδρύθηκαν το 1965 στην παραλία Venice Beach της Καλιφόρνια. Το όνομά τους το εμπνεύστηκαν από το μυθιστόρημα Οι Πύλες της Ενόρασης (The Doors of Perception) του Άλντους Χάξλεϊ, αφού ο Μόρισον, υπό την επήρεια των ναρκωτικων πίστευε ότι διεύρυνε τον ορίζοντα των αισθήσεών του.Ο Χάξλεϊ είχε εμπνευστεί τον τίτλο από ένα απόφθεγμα του Μπλέικ, που έλεγε:

«If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite…»

Ο Μάνζαρεκ, που ήδη είχε κάποια μικρή επαγγελματική εμπειρία ροκ, άρχισε να αναζητάει μουσικούς για να συμπληρώσει το συγκρότημα, ώσπου ανακάλυψε τους Ρόμπι Κρίγκερ, κιθάρα και Τζων Ντένσμορ, κρουστά.

Σιγά σιγά άρχισαν να εμφανίζονται σε διάφορα μαγαζιά,όπως το Whisky a Go Go,στο οποίο άνοιγαν την παράσταση των Them (το τότε γκρουπ του Van Morrison).Τον «παράξενο και στοιχειωμένο» κόσμο που είχαν ζήσει οι The Doors ήθελαν να κάνουν προσιτό στο κοινό τους κατά την διάρκεια των συναυλιών τους. Επιθυμούσαν κάτι περισσότερο από μια παράσταση, χωρίς αυτό να σημαίνει show, απλά επικοινωνία. Κάθε συναυλία ήταν μια μύηση στον κόσμο που είχε χτίσει ο Morisson, παρέα με αρχαία πνεύματα, διονυσιακά μυστήρια, απελευθέρωση της ψυχής. Και όλα οδηγούσαν στην κάθαρση. Καθώς ο Jim τραγουδούσε «Ride the snake….» για να ξεφύγει από όσα τον ακολουθούσαν χρόνια, όσοι παρακολουθούσαν ξέφευγαν από οποιονδήποτε «πατέρα» τους στοίχειωνε, έσπαγαν τα «δεσμά» τους, ή όπως ωμά χαρακτηρίστηκε, οι νέοι έκαναν την επανάστασή τους.

Τότε είναι που κίνησαν την περιέργεια των δισκογραφικών εταιρειών και τελικά υπέγραψαν στην Elektra Records στις 18 Αυγούστου του 1966.Ο πρώτος τους δίσκος είχε τον τίτλο The Doors και κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο του 1967 και περιλαμβάνει μερικά από τα σημαντικότερα τραγούδια όπως το The End, Light My Fire και Break On Through. Το 1967, οι παραστάσεις στο Matrix Club στο Σαν Φρανσίσκο ηχογραφήθηκαν αλλά κυκλοφόρησαν πολύ αργότερα στις 18 Νοεμβρίου 2008.

Την ίδια χρονιά (1967) άρχισαν και τις πρώτες τους τηλεοπτικές εμφανίσεις, αντιμετωπίζοντας τον πουριτανισμό της εποχής εκείνης που δεν ήθελε λέξεις όπως το “higher” να ακούγονται στην τηλεόραση.
Στις 25 Σεπτεμβρίου του 1967, κυκλοφορεί το δεύτερο άλμπουμ τους “Strange Days” γνωρίζοντας μεγάλη εμπορική επιτυχία και αναδεικνύοντας τραγούδια όπως το “People Are Strange” και το “Love Me Two Times”.

Κατά καιρούς ακούστηκαν πολλές γνώμες για τον ασυνήθιστο μυστικισμό και λατρεία της σκοτεινής πλευράς της μουσικής από τον Morisson. Ότι η αγάπη του για τον θάνατο τον οδήγησε σε αυτό το τέλος, για πολλούς τραγικό. Όσοι όμως αγάπησαν και ενδιαφέρθηκαν να μελετήσουν το φαινόμενο αυτό Morisson έχουν μια πολύ ενδιαφέρουσα άποψη να παραθέσουν. Ξεκινώντας απ’το γεγονός ότι ο ίδιος βρισκόταν σε διαρκή αγώνα γνώσης και ακολουθώντας τα βήματά του, δε μπορούσαν να μην κάνουν στάση στον τόσο αγαπητό για τον Jim, William Blake και την φράση «Ο δρόμος της υπερβολής οδηγεί στο παλάτι της σοφίας«. Ο Jim ήθελε να μάθει, να καταλάβει, να ζήσει, να αποκτήσει εμπειρίες. Ήθελε να γίνει ποιητής και να ζήσει σαν ένας. Αυτή η αγάπη για τη ζωή ήταν ακριβώς και η αιτία που τον οδήγησε στο θάνατο. Όπως και να έχει, η ειρωνία είναι πως ο Jim, κατάφερε και να ζήσει και να πεθάνει σαν ποιητής, να αποκτήσει υστεροφημία, ακόμη και να θαφτεί δίπλα σε ονόματα όπως ο Μολιέρος και ο Oscar Wilde.

Ο Morrison συνέχισε να εμφανίζεται στη σκηνή υπό την επήρεια ναρκωτικών και αλκοόλ, κάτι που ενοχλούσε τις τοπικές αρχές. Καθώς το ταξίδι του Morrison στο κόσμο των ναρκωτικών συνεχίζονταν, κυκλοφορεί ο τρίτος τους δίσκος “Waiting For The Sun” που περιείχε την τεράστια τους επιτυχία “Hello I Love You”.

Τα δύο επόμενα album ακολουθούν μια καθοδική πορεία όσων αφορά την έμπνευση και την πρωτοτυπία.Η αρχικά μεγάλη απήχηση, αντικαταστάθηκε από μεγάλη απογοήτευση.Η πρώτη τους προσπάθεια ήταν τόσο ανατρεπτική, εξ’αιτίας της επιθυμίας τους να είναι αυθεντικοί. Έτσι, ενώ οι εμπειρίες τους εξαντλούνται πολλά κομμάτια των δύο αυτών album συνθέτονται γρήγορα για να ικανοποιήσουν την απαίτηση του κοινού και ήταν φανερώς κατώτερα, και σχετικά απομιμητικά της πρώτης τους δουλειάς. Το πιο αδύναμο σημείο όμως στην καριέρα τους είναι το «The Soft Parade»(1969) στο οποίο εξ’αιτίας των ανεπιτυχών τους συνδιασμών πνευστών και έγχορδων και της μη πειστικής ερμηνείας του Morisson κατηγορήθηκαν από τους underground rock καλλιτέχνες ότι πουλήθηκαν στη «εύκολη» pop μουσική.

Ακριβώς μετά την ολοκλήρωση του τελευταίου album ο Morisson φεύγει για το Παρίσι. Εκεί, ώντας χωρίς την προσοχή των άλλων μελών, που πλέον είχαν αποκτήσει κάποιες ιδιότητες οικογένειας, βρέθηκε εκτεθειμένος στον εαυτό του. Στις 3 Ιουλίου του 1971, ο Jim Morrison βρίσκεται νεκρός στο διαμέρισμα του στο Παρίσι. Σύμφωνα με τον γαλλικό νόμο, από την στιγμή που δεν υπήρχαν σημάδια πάλης, δεν ήταν υποχρεωτικό να γίνει αυτοψία. Έτσι μέχρι και σήμερα υπάρχουν πολλά ερωτηματικά για τον τρόπο που πέθανε. Η πιο πιθανή εκδοχή είναι η υπερβολική δόση ηρωίνης.Η Pamela πηρε μαζι της το μυστικό του καθώς τον ακολούθησε 3 χρονια μετά.

Το συγκρότημα, παρά τις φιλότιμες προσπάθειές του δεν κατάφερε να συνεχίσει χωρίς αυτόν.

«κατα troll εαυτού Μανικάκος

http://wp.me/pPn6Y-5f9

Advertisements

103 Σχόλια

  1. The blue bus is callin’ us
    The blue bus is callin’ us
    Driver, where you taken’ us
    The killer awoke before dawn, he put his boots on
    He took a face from the ancient gallery
    And he walked on down the hall
    He went into the room where his sister lived, and…then he
    Paid a visit to his brother, and then he
    He walked on down the hall, and
    And he came to a door…and he looked inside
    Father, yes son, I want to kill you
    Mother…I want to…WAAAAAA
    ……………….

    10/01/2011 στο 00:16

  2. kappagreco

    strange days are coming

    10/01/2011 στο 00:26

  3. anton555

    Tο μοναδικο τραγουδι των doors που μπορω να ακουσω…sorry

    10/01/2011 στο 00:31

    • μανικακος

      σορρι γιατι?
      γουστα ειν’αυτα….

      10/01/2011 στο 00:33

  4. Anakata-dyomenh

    10/01/2011 στο 00:32

  5. MITSARAS

    Έσκισεεεεεεεες

    10/01/2011 στο 00:34

    • μανικακος

      love her madly ε???? 🙂 🙂
      love me two times….για σιγουρια….. 🙂

      10/01/2011 στο 00:37

  6. MITSARAS

    10/01/2011 στο 00:36

    • Soul Kitchen, επίσης καταπληκτική ταινία!
      …περιμένω κάποια να το σχολιάσει αυτό, ξέρει αυτή 😉

      10/01/2011 στο 20:53

      • koula

        sole chicken!!

        γαμώ τις ταινίες! 😀 😀 😀 😀 😀

        (do permens?)

        11/01/2011 στο 00:51

  7. Narrator

    Μανικάκο, η πρώτη φωτογραφία είναι δικιά σου;

    10/01/2011 στο 00:37

    • μανικακος

      🙂

      ξερεις οτι θα ξαναπαω ε?

      10/01/2011 στο 00:39

      • Narrator

        Πότε ρε νούμερο μην σε αρχίσω στις γρήγορες;

        10/01/2011 στο 00:43

        • μανικακος

          εχω σκοπο καποια στιγμη.
          οχι τωρα.

          10/01/2011 στο 00:47

          • Narrator

            Α, καλά… έτσι όλοι θα ξαναπάμε μια μέρα… 🙂

            10/01/2011 στο 00:51

            • μανικακος

              μεσα στο χειμωνα και σεις?

              10/01/2011 στο 00:52

            • Narrator

              προτιμώ την άνοιξη…
              (αν και την προηγούμενη φορά άνοιξη μόνο στο ημερολόγιο ήτανε… μπρρρρ)

              10/01/2011 στο 00:54

  8. koula

    😛 😛 😛

    10/01/2011 στο 00:59

  9. Αρουραίος

    10/01/2011 στο 01:21

  10. MITSARAS

    Αφιερωμένο στο συνονόματο άβαταρ:

    10/01/2011 στο 01:40

    • Anakata-dyomenh

      το οποίο ακόμα λείπει;;; δεν έχει εμφανιστεί ακόμα και ήμουν έτοιμη κι εγώ να βάλω το ομώνυμο τραγούδι μπας κι εμφανιστεί…

      10/01/2011 στο 01:47

  11. Anakata-dyomenh

    10/01/2011 στο 01:49

  12. μανικακος

    γνωριζεται οτι οταν τα τιναξε ο Jim εκρεμουσαν πανω απο 20 υποθεσεις πατρωτητος????

    10/01/2011 στο 01:53

    • MITSARAS

      Ναι.

      10/01/2011 στο 02:07

      • DrAluca

        Ο MITSARAS δεν γνωριζει και το παιζει εξυπνος.
        Τον καταγγελω.
        😈

        Οχι πειτε…..δεν σας ελειψα?

        Χαμογελατε…

        10/01/2011 στο 11:09

        • Αρουραίος

          Ο Μητσάρας γνωρίζει, αλλά δυστυχώς δεν κάνει τίποτε. 😛

          10/01/2011 στο 11:21

          • DrAluca

            Ο Αρουραιος ξερει κατι παραπανω και δεν μιλαει…..
            Κια μου χρωσταει και μπακλαβα.

            Χαμογελατε…

            10/01/2011 στο 11:29

    • Αρουραίος

      Όχι.

      10/01/2011 στο 11:07

      • DrAluca

        Ο Αρουραιος γνωριζει αλλα κανει την παπια…..
        Τον καταγγελω.
        😈

        Χαμογελατε….

        10/01/2011 στο 11:08

        • Αρουραίος

          Θα το πω μια φορά μόνο εκ μέρους του Jim:
          «I did ΝΟΤ have sexual relations with those women»

          10/01/2011 στο 11:19

          • DrAluca

            Ο Jim μου ειπε να σου πω οτι δεν τα ξες καλα…..;)
            Και εχεις και χαιρετισματα.

            Χαμογελατε…

            10/01/2011 στο 11:27

            • Αρουραίος

              Ότι μπορώ κάνω να γλυτώσει κανένα φράγκο. Ο Μανικάκος ακόμη διεκδικεί απ’ ότι φαίνεται.

              Ωραία η διασκευή που έβαλες DrAluca.

              10/01/2011 στο 11:29

            • DrAluca

              Εχει εμενα διπλα του Αρουραιε….λες να τον αφησω εκτεθιμενο?
              Ουτε μια στις χιλιες….;)

              Αν και στο νετ εχω βρει μονο 3 διασκευες απο Infected Mushrooms, αν ψαξει καποιος ισως βρει παραπανω….Και ειναι διασκευες που κανουν εκπληκτικα τραγουδια να ακουγονται λιγο αλλιως.
              😉

              Χαμογελατε…

              10/01/2011 στο 11:31

            • μανικακος

              αστα…τα εβαλα κατω και τα νουμερα δε μου βγαινουν….. 🙂 🙂 🙂

              10/01/2011 στο 11:32

            • Αρουραίος

              Πάντως ο William Blake μου θύμησε τον «Νεκρό» του Jarmous. (Μερικά πράγματα τα έχω γνωρίσει ανάποδα…) Εκπληκτική ταινία, να την δείτε (όποιος δεν την έχει δει)

              10/01/2011 στο 11:42

            • DrAluca

              Πραγματικη πολυ ομορφη ταινια….
              Προσυπογραφω.
              🙂

              Χαμογελατε…

              10/01/2011 στο 11:44

            • MITSARAS

              Συμφωνώ και συμπληρώνω πως η μουσική του Drake στη ταινία είναι φανταστική.

              10/01/2011 στο 11:48

            • Αρουραίος

              10/01/2011 στο 12:05

  13. Back Door Man

    Kαλημέρα, καλημέρα, καλώς σας ξαναβρίσκω. Υποκλίνομαι για την αφιέρωση (και την πρόθεση) .

    (Να δεις που στο τέλος θα τον συμπαθήσω αυτόν τον Μανικάκο… 🙂 )

    10/01/2011 στο 10:38

    • Narrator

      Βρε καλώς τον ξεβράκωτο! Καλώς ήρθες! Καλή Χρονιά. 😀

      10/01/2011 στο 10:52

      • Back Door Man

        Eίπαμε όχι ξεβράκωτος! Mε σώβρακο Vintage (που έχεις ομολογήσει ότι σε εξιτάρει…) Άντε μη σε κάνω να ζηλέψεις κι άλλο και με δικές μου φωτό από το Père Lachaise…

        10/01/2011 στο 14:50

    • μανικακος

      εχεις γερο στομαχι?

      10/01/2011 στο 11:34

  14. DrAluca

    Για ολα τα πουλακια, αλλα για τον μανικακο ιδιαιτερα….

    Χαμογελατε…

    10/01/2011 στο 11:02

  15. Spin

    άντε ρε χίπηδες που θα τιμήσουμε και τον πρεζάκια τον Μόρισον. 😛

    10/01/2011 στο 12:36

    • μανικακος

      μποεμ ειπαμε ρε spin…. 🙂
      τζαμπα τα ποσταρουμε..????

      10/01/2011 στο 20:38

  16. ινδιανος

    παιδακια κατα » διαολικη» και » θε¨ικη συμπτωση απο τις 2 ιουλιου του ¨71 ημουν στο παρισι {εφηβος τοτε} με το ΤΙR του πατεραμου και μεναν οδηγο και ετυχε και τομαθα απο το ραδιοφωνο και πηγα την επομενη μερα 4 ιουλη στο νεκροταφειο και εβαζαν εκεινη την ημερα τα μαρμαρα οι αλγερινογαλλοι και ηταν εκει καμια 20 και τραγουδαγαν … μεχρι πουλεγαν νανοιξουν για να σιγουρευτουν οτι ειναι ο τζιμ και πλακωσαν οι φλικ και μας εδιωξαν ….. καλο το αρθο αλλα δεν ταχει ΟΛΑ ναστε καλα ………………………………………………………………………………… κιοπως ελεγε παντα <>

    10/01/2011 στο 20:12

    • μανικακος

      βαλε και συ τιποτα ρε ινδιανε…. 🙂

      ολα ετοιμα τα θελετε…. 🙂 🙂 🙂

      10/01/2011 στο 20:26

  17. ινδιανος

    συγνωμη δεν εβαλα το <>

    10/01/2011 στο 20:16

  18. Γουστάρω Doors!
    Άπαιχτος ο μανικάκος, η μάλλον άπαιχτος δαίμονας 😉
    Πάρε και έναν ελαφρά τροποποιημένο…Jim Morisson 😛 😛

    10/01/2011 στο 20:50

    • μανικακος

      😀 😀 😀 😀 😀

      τι γελιο ειχα ριξει….
      η καλυτερη σειρα εβερ….!!!!!!

      10/01/2011 στο 20:56

  19. Γιαννκα

    Γεια σου μανικακο με τα ωραια σου post 🙂 αντε και σε αλλους τετοιους μποεμ τυπους 😉

    10/01/2011 στο 20:57

    • μανικακος

      παραγγελιές εντός… 🙂 🙂

      κατι σε janis ή ολακερο το woodstock?

      10/01/2011 στο 21:00

      • Γιαννκα

        μια και την θυμηθηκες….μου επιτρεπεις 🙂

        10/01/2011 στο 21:13

  20. tolos

    “Πράττω κατά του δαίμονα εαυτού” ουσιαστικά σημαίνει “Πράττω σύμφωνα με αυτό που η συνείδηση μου θεωρεί”, αδιαφορώντας ίσως για το τι θα πουν οι άλλοι»…
    ——————————————————————————————————————————————–

    Σημαίνει «πράττω σύμφωνα με αυτό που μου έρχεται εκείνη την στιγμή, την κάθε στιγμή (και το οποίο αποτελεί την «πύλη» της συνείδησης και την άμεση σύνδεση με τον πραγματικό εαυτό κάποιου), αδιαφορώντας πάντα για το τι θα πουν οι άλλοι

    10/01/2011 στο 21:21

    • μανικακος

      απο peyot και συ????

      😀 😀 😀 😀 😀

      10/01/2011 στο 21:26

      • tolos

        10/01/2011 στο 21:36

        • tolos

          10/01/2011 στο 21:40

          • μανικακος

            λενε οτι σου καταστρεφει μια και καλη το υπερεγω….

            10/01/2011 στο 21:45

            • tolos

              To αντίθετο. Το peyote οδηγεί άμεσα και καταιγιστικά στο υπέρ-Εγω και αν κάποιος δεν είναι έτοιμος, αυτό είναι καταστροφικό. Και είναι καταστροφικό, γιατί όπως λένε, εντός αυτού (του υπερ-Εγώ), αρχίζεις να βιώνεις (έστω και λίγο) αυτό που οι θρησκείες περιγράφουν ως Θεό. και ο Θεός είναι «τρομακτικός στο μεγαλείο του» , όπως περιγράφουν οι διάφορες θρησκείες.
              ΄Η να το θέσω διαφορετικά, η Παλαιά Διαθήκη γράφει ότι ο Θεός φύσηξε την θεΪκή του πνοή στον πηλό, και έτσι αυτό το πήλινο ανθρώπινο ομοίωμα ζωντάνεψε και ονομάστηκε Αδάμ. Από τότε αυτή η θεϊκή πνοή βρίσκεται μέσα σε κάθε άνθρωπο. Αυτή η πνοή είναι το υπερ-Εγώ.
              Το υπερεγώ που περιγράφεις έχει να κάνει με ανθρώπινα πάθη. Τον εγωισμό δηλ. (την ματαιοδοξία, την μισαλοδοξία, το ψέμα, την εκμετάλλευση, κ.λπ.) τα οποία είναι περισσότερο καταστροφικά από κάθε peyote ή γιαχβέ ή το soma (θεωρείται το ισχυρότερο όλων). Τα λιγότερα ισχυρά είναι ο νταντουρας και ο μανδραγόρας.

              10/01/2011 στο 21:59

            • tolos

              ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΔΑΙΜΟΝΑ ΕΑΥΤΟΥ

              10/01/2011 στο 22:05

            • μανικακος

              μαλλον εκανα λαθος.
              με το υπερεγω εννοουσα ολα τα εμποδια προς την ελευθερια της συνειδησης….
              κοινωνικα στερεοτυπα,κομπλεξ,φοβιες….

              10/01/2011 στο 22:06

            • tolos

              …με το υπερεγω εννοουσα ολα τα εμποδια προς την ελευθερια της συνειδησης….
              κοινωνικα στερεοτυπα,κομπλεξ,φοβιες….
              ————————————————————————————————————

              Κάποιος πρέπει, πρώτα να μπορεί να αντιμετωπίσει-διαχειριστεί όλα αυτά και ύστερα να εισέλθει στο σώμα του peyote. Διαφορετικά το συγκεκριμένο «πέρασμα» (peyote) είναι καταστροφικό για τον ίδιο.

              10/01/2011 στο 22:17

            • μανικακος

              μιλας για τον σαμανο
              ή προσωπικη προετοιμασια?

              10/01/2011 στο 22:20

            • tolos

              εκτός αυτού χρειάζονται και καλοί «οδηγοί». Στην λατρεία του peyote είναι οι σαμάνοι, ενώ χρειάζεται και ισχυρό κοινωνικό συναίσθημα.

              10/01/2011 στο 22:21

            • tolos

              …μιλας για τον σαμανο
              ή προσωπικη προετοιμασια?…
              ————————————————————————–

              Μιλάω για τα εξής πέντε, που είναι απαραίτητα προκειμένου να μπει κάποιος στο σώμα peyote :

              Την αντιμετώπιση-διαχείριση αυτών που περιέγραψες ως υπερεγώ
              Την ολιγοήμερη προσωπική προετοιμασία, πριν μπει κάποιος στο σώμα του peyote (δηλ. όχι σεξ και κακές σκέψεις, νηστία από κρέας και οι τελευταίες δύο με τρεις ημέρες όχι νερό).
              ΄Εντονο κοινωνικό συναίσθημα, καθώς και συναίσθημα κοινωνίας με τον υπόλοιπο κόσμο που στην τελετή «οδηγείται» από τον σαμάνο
              Χρειάζεται σαμάνος ή οτιδήποτε άλλο μπορεί να λειτουργήσει ως ένας καλός «οδηγός»
              Η τελετή γίνεται στην φύση, όσο το δυνατόν ερημικά , η οποία να είναι όσο το δυνατόν ανεπηρέαστη από ανθρώπινη δραστηριότητα

              10/01/2011 στο 22:32

  21. tolos

    Wild Child επάνω από τα συντρίμια του δυτικού πολιτισμού και των δυτικών συνειδήσεων
    Wild Child και σύνδεση με την ανθρώπινη φύση και λειτουργία
    Wild Child επάνω από τα αποκαΐδια του «πολιτισμού» τους

    10/01/2011 στο 21:31

  22. tolos

    10/01/2011 στο 21:32

    • tolos

      10/01/2011 στο 21:41

      • …καλά σας έχασα εντελώς λέμε! 😉

        10/01/2011 στο 21:43

        • μανικακος

          ρε,δεν τα τρωμε αυτα…
          για να βοηθησουμε το ποστ τα βαζουμε…. 🙂 🙂

          10/01/2011 στο 21:47

  23. Εμένα το μεγάλο «κλικ» μου το κάνει το «Riders on the storm» σε συνδυασμό με το παρών video, μας δίνει ένα πολύ ατμοσφαιρικό σύνολο! 🙂

    10/01/2011 στο 21:40

  24. tolos

    The Tiger

    William Blake

    TIGER, tiger, burning bright
    In the forests of the night,
    What immortal hand or eye
    Could frame thy fearful symmetry?

    In what distant deeps or skies
    Burnt the fire of thine eyes?
    On what wings dare he aspire?
    What the hand dare seize the fire?

    And what shoulder and what art
    Could twist the sinews of thy heart?
    And when thy heart began to beat,
    What dread hand and what dread feet?

    What the hammer? what the chain?
    In what furnace was thy brain?
    What the anvil? What dread grasp
    Dare its deadly terrors clasp?

    When the stars threw down their spears,
    And water’d heaven with their tears,
    Did He smile His work to see?
    Did He who made the lamb make thee?

    Tiger, tiger, burning bright
    In the forests of the night,
    What immortal hand or eye
    Dare frame thy fearful symmetry?

    10/01/2011 στο 21:49

  25. tolos

    10/01/2011 στο 21:50

  26. tolos

    10/01/2011 στο 22:10

  27. tolos

    10/01/2011 στο 22:11

  28. tolos

    10/01/2011 στο 22:12

  29. tolos

    10/01/2011 στο 22:22

  30. anton555

    Το νου σας μ’αυτους τους διαολους(χε χε)

    10/01/2011 στο 22:45

    • anton555

      …γιατι θα καταληξετε ετσι!

      10/01/2011 στο 22:46

      • μανικακος

        η μονες ριζες που τρωω ειναι οι ασκολιμπροι 🙂 🙂 🙂 🙂

        10/01/2011 στο 22:48

      • ….τους κάτω, τους κάτω βέβαια!

        10/01/2011 στο 22:48

        • anton555

          oldboy?!! Κι εσεις εδω??? Εκπλησσομαι!

          10/01/2011 στο 22:50

  31. tolos

    η προβληματική επαφή πολλών με τον εαυτό τους και ελάχιστων που τους εκμεταλλεύονται (βασιζόμενοι σ’ αυτό το γεγονός), οδηγεί σ’ αυτούς τους… διαόλους.
    Με άλλα λόγια ο ετεροκαθορισμός σε αντίθεση με τον αυτοκαθορισμό και ο δεύτερος δεν ανέχεται και πολύ-πολύ εκμετάλλευση από δεύτερους ή τρίτους (διαόλους).

    10/01/2011 στο 22:49

    • Ας το διάολο!!!!!!!!! 😛

      10/01/2011 στο 22:51

    • μανικακος

      τολε,μη στριφογυρνας οταν γραφεις….
      κουνιουντε τα γραμματα…. 🙂 🙂 🙂 🙂

      10/01/2011 στο 22:53

  32. μανικακος

    10/01/2011 στο 22:52

  33. anton555

    Ασχολιαστο! 150 χρονια μπροστα!

    10/01/2011 στο 22:59

  34. μανικακος

    10/01/2011 στο 23:18

  35. zakwer

    11/01/2011 στο 01:40

  36. tolos

    11/01/2011 στο 18:31

  37. tolos

    11/01/2011 στο 18:34

  38. tolos

    ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΔΑΙΜΟΝΑ ΕΑΥΤΟΥ…

    11/01/2011 στο 18:41

  39. tolos

    11/01/2011 στο 18:52

  40. tolos

    11/01/2011 στο 19:01

  41. tolos

    11/01/2011 στο 21:50

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s