δαγκανίδια άνευ λόγου ….

ΦΑΚΕΛΟΣ:Ολα τα σφαζω κι ολα τα μαχαιρωνω….

MANU[ΦΙΟ ΜΑΝU ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ] ΚΟΠΡΙΤAKOΣ  το γενος  Bella(με αδερφο τον Milu) 2010….

[το κείμενο αποτελείται από σκέψεις μου πάνω στο τόσο δύσκολο και διαρκώς μεταβαλλόμενο ζήτημα του ίντερνετ και της αλληλεπίδρασης του με τον έξω κόσμο. Δυο κόσμοι διακριτοί και όμως τόσο αλληλοεπηρεαζόμενοι.

Έπειτα απο ωρημη σκεψη και αφου νιωθω ασφαλης απο τις διαφορες επιθετικες περσονες μιας συγκεκριμενης ιντερνετικης κλικας( ου ρε!!!) επιστρεφω στα παραδοσιακα ( αυτα με τη φουστανελα και λιγο απο κρητικο στυβάνι)μικρα κειμενα ΜΟΥ (κατω τα ξερα σας απ τη σελιδα μου).

ACHTUNG:Ακολουθεί μια δημοσίευση(ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΑΝ ΚΑΤΙ ΒΑΣΙΛΙΣΣΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΝΕΡΟΒΡΑΣΤΟΥΣ) που βρίσκεται στο όριο του ανώτερου μεγέθους τρολιας που επιτρέπει η wordpress.

To κείμενο ΜΟΥ αυτό παρά το μέγεθος του δεν το κατατάσσω στα σημαντικά μου όσο στα μεταβατικά μου.Θα ακολουθήσει μπαράζ(οξω λεμε)  νέων μικρότερων δημοσιεύσεων που θα άπτονται της επικαιρότητας, του κους κους,της ανθρώπινης νοήσης, της ανθρώπινης φύσης και της σχέσης της με το ευρύτερο Σύμπαν(αστρα και ζωδια δλδ).Δεν χρησιμοποιώ κάποιον αυτόματο διορθωτή οπότε μοιραία θα υπάρχουν εδώ και κει κάποια ορθογραφικά λάθη…επισης δεν βαζω τονους γιατι βαριεμαι………..

ΑΡΧΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

κοινως απο δω αρχιζουν ολα….για να μην μπερδευτείτε…………

H σημασία της τρολιάς στην δεύτερη δεκαετία του 210υ αιώνα  δεν μπορεί να υποτιμηθεί. 2 δισεκατομμύρια άνθρωποι τρολαρουν σε σχέση με τους περίπου  350 εκατομμύρια που τρολαραν  10 χρόνια πριν.

Και η άνοδος της χρήσης του δεν είναι μονο ποσοτική αλλά και ποιοτική.ειναι βεβαια κατι καραμπινατες περιπτωσεις σφυχτοκωληδων που δε γελανε ουτε με ναρκωτικα…. τεσπα…παμ’παρακατ’…….

βεβαια η τρολιά είναι σαν τη γελοιογραφία: μία στις τόσες δεν κάνει πλάκα…οπως λενε κι αυτοι εκει στο «Λε

ς Μαλακειες»…εγω ομως σαν Κοπριτάκος θα παραμεινω στην πλακα-κι οποιος παρεξηγηθει στα παπαρια μου….

Για καποιους  όμως όλος ο συναισθηματικος τους κόσμος, όλη τους η ενέργεια, όλες οι επαφες τους, όλος ο χρόνος τους και τελικά όλη η ζωή τους ειναι το ίντερνετ και οι διάφορες πλευρές του.

Αυτοί οι άνθρωποι έχουν χάσει κάτι: Τι πραγματικά γίνεται έξω.

και μονο ΕΓΩΩΩΩ γνωριζω,που μονος μου εμεινα,ημερα απεργειας ολων των trellσκυλων να περημενω εκεινη την σκυλιτσα στην πλατεια Εξαρχειων και να παλευω με απιστευτη λυσσα τις ορδες των δαιμωνισμενων γατων της κρατικης γαταστολης…..

κι αυτοι αναλωνονταν σε απεργειες και μυστικες διαβουλευσεις για το πως θα με πεταξουν ΟΞΩ απτο φαγοποτι….

θα ρθει ομως η ωρα που θα γραψω ενα κοσμοιστορικο κειμενο,ανταξιο της παραδοσης που με θελει διπλα σε συγγραφεις οπως ο Ευγενιος Τριβιζας(μεγαλη η χαρη του)

εχω ηδη ξεκινησει το νεο μου πονημα ( 😀 ) ΑΚΟΥ ΚΟΠΡΙΤΑΚΟ !!!!που θα το μοιρασω σε φιλους μεσω της σελιδας μου στο fb( mpliaxxx 666) και θα το διαβασουν θελουν δε θελουν.επισης θα το μοστραρω και στο dogmedia – φυσικα με αλλο ονομα,μη μας καταλαβουν κι ολας….οχι οτι με νοιαζει η προσωπικη μου επιτυχια,αυτα τα λενε κατι κλικαδοροι γραφειοκρατες της πορδης που νομιζουν οτι καποιοι ειναι  επειδη ειναι 3ο και ειμαι μονος μου….ενας αλλα ΛΕΩΝ-ή κατι τετοιο….τα χιτς ειναι για τους ερασιτεχνες …

αυτοι,καταβεβλημενοι απτην συναισθηματικη χολερα και δυσκοιλιοτητα,μην μπορωντας να ανταγωνιστουν τον συγγραφικο μου οργασμο(με πιανει καθε παραμονη αποκριας +- 2 μερες) εδρασαν κρυφα και μεθοδευμενα εναντιων μου ως κοινες γατες,σκουλικια πατημενα στο χωμα και νυχτεριδες κι αραχνες γλυκεια μου….(στον πλατωνικο μου διαδικτιακο ερωτα αυτο-αληθεια,δεν την εχω αγγιξει)….αλλα εγω σαν γατονι που ειμαι(μεταφορικα παντα) τους ξεσκεπασα.ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΑΝΕ!!!!!!!!

ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΗΣ ΑΛΗΤΕΙΑΣ.

Στη φωτογραφια φαινεται πως με ειχαν στην «απ’εξω» οι ιντερνετικοι αλητες και σαπιζα στο κρυο και στην πεινα.

αλλα η ΑΦΕΝΤΡΑ ΜΟΥ με μια κινηση ΜΑΤ( απτο σκακι) εξουδετερωσε τους οχτρους και εδωσε νεα πνοη στην

δουλεια ΜΟΥ,,,μου…μας τεσπα……

τα λεγα εγω απο καιρο,αλλα δε με πιστευε σκυλος….

ελεγα ΜΑΝΟΥΛΑΚΟ αυτοι μια μερα θα ξυρισουν τα μουστακια και θα μοιαζεις με γατα….

αλλα ο αθωος εκανα υπομονη.νταξ,εκανα και γω καμμια 30αρια μαλακιες,αλλα δεν τα αναφερω για να μη μεγαλωσει κι αλλο η Μανουλιαδα…..αλλωστε το θεμα ειναι οι αλητες που συμπεριφερθηκαν σαν τις χειροτερες γατες…

και ειδικα στην αφεντρα μου με λογια που μονο εμετο,λοξυγκα και ρεψημο μου φερνουν…α και λιγη φαγουρα….

για να μην αναφερθω και πως αντιμετωπιζαν συντροφους σκυλους επαε μεσα…του κλωτσου και του κλωτσου (απαγορευεται η λεξη μπατσος απο σημερα)…

νταξ,λιγο ζαβος ο ενας,λιγο οτι υπερεπαναστατης ο αλλος…

ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΣΚΥΛΟΙ ο διαδικτιακος μου χωρος σας ανεικει…

απο σημερα επιστρεφουμε ολοι μεσα και κανουμε οτι πω εγω.ΕΓΩ ο πρωτεργατης αυτης της δουλειας, ο ενας ο μοναδικος τρολης.χωρις περικοπες,χωρις αναματαξαναδημοσιευσεις και χωρις σοβαρα κειμενα…μονο τρολιές.

παω να παρω τα χαπια μου κι απιστρεφω…..

μπερπ!!!

τση χαιρετησμους μου σε κατι καλοπαιδα αποστατες που ξεκινησαν νεες δουλειες με φουντες….

αλλα δε σας ξεχναω…θα σας περιλαβω και σας στην πανθ εεεεεε μανουλιαδα…….

 

το λοιπον:

συνεχιζω μιας και οτι γουσταρω θα κανω και δε ρωτω και κανεναν…ακους εκει….

η ιστορια μου ξεκινα καμποσα τερμινα πισω,οταν αποφασισα ΕΓΩ να κανω ενα κινηματικο εργαλειο…(anti cat παντα).θεωρησα οτι βρηκα τους σωστους συντροφους(α ρε μπουνταλά) και επισης τα καταλληλα κορόιδα να δουλευουν για μενα…την λαντζα δλδ,που εκτος οτι αυτα ειναι για κατωτερους συγγραφεις,δεν εκοβε και πολυ ο νους μου….αυτα τα γατακια που λετε μια μερα τα πηραν στο κρανειο ΑΚΟΥΣΩΝ ΑΚΟΥΣΩΝ…επειδη ηθελα να κανει ο καθενας κουμαντο στο πιατο του…οι μαγκες τρωγαν και πιναν απο γυρω γυρω και γω ο κακομοιρης δεν το ανεχομουν…και τσακ…σαν DEUS X MACHINA η αφεντικινα μου με μια κινηση μπαλετου τους εκανε ολους ισους στο μπόι με μενα….εχεχεχεχεεχε….λυσιαξαν που λετε,πηραν τα παιχνιδια τους και φυγαν……….

τεσπα,κακια δεν κραταω αλλα ΑΜΑ ΠΙΑΣΩ ΤΟ ΚΩΛΟΠΑΙΔΟ ΤΟΝ αλ!@#@$4 θα δει τι θα πει διαγραφη….

(σκαμπανευασμα ψυχοσυνθεσης-το εχω απο επιθεση γατας με χημικα)

αυτα συντροφοσκυλα.να ξερετε οτι το παρων μπλογκ θα πλαισιωθει πλεων με τους καλυτερους σκυλους…

rotwailer,pitbull,doperman….

tsioutsiouaoua και κατι σκυλουρακια ειναι πανουκλιασμενα συναισθηματικα ατομα και φουλ προιοντα του καπιταλισμου και των γουιντος….

http://wp.me/p1ippk-cF

υγ: το κειμενο ειναι προιον της φαντασιας μου και απαγορευεται η αναγνωση του πριν και κατα την διαρκεια του τοκετου…

οποιος εντωπισει συσχετισμο με την παρτυ του ας μην το πει…θα τον κανω ρομπα!!!!!!!

79 Σχόλια

  1. koula

    ΧΑΑΧΑΧΧΑΑΧΧΑΧΑΧ

    δεν εισαι dog… εισαι GOD!!!

    😀 😀 😀

    11/03/2011 στο 14:12

  2. θα φέρω κεικ

    δεν νομίζω ότι είναι αστείο

    11/03/2011 στο 14:16

    • koula

      τι κεικ??

      με αγγουρια??

      11/03/2011 στο 14:20

  3. Αχιλλέας

    Υποκλοπέας είναι ο Νίκος ο Πατέρας.

    11/03/2011 στο 14:17

  4. Ιδιοκτήτρια

    Διακρίνω μια συναισθηματική πανούκλα που πηγάζει από την λιμνασμένη οργόνη και σε οδηγεί σε κόμπλεξ. Ξάπλωσε να τα πούμε.

    11/03/2011 στο 14:19

  5. Σύντροφος Γκρούτσο

    Γκρουμπφ. Σφάξτε τους όλους. ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    11/03/2011 στο 14:20

  6. Σύντροφος creator

    Τόσο ζώα είστε που δεν καταλάβατε ότι είχα πρόσβαση στους κωδικούς

    11/03/2011 στο 14:21

  7. Spin

    με σέλινο

    11/03/2011 στο 14:21

  8. κοπριτάκος

    κΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΤΙΣ ΚΡΟΚΕΤΕΣ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!

    11/03/2011 στο 14:22

  9. ΣΟ

    Θα σας κόψω όλους σοβαρευτείτε

    11/03/2011 στο 14:24

  10. Spin

    ΣΟ κλάσε μας μια μάντρα αναρχοσυρριζαίους

    11/03/2011 στο 14:24

  11. μανικακος

    ΣΟ γουατ?????

    εδω κανει κουμαντο μονο η αφεντρα μας!!!!!!!!

    11/03/2011 στο 14:25

  12. 902

    κοψτους

    11/03/2011 στο 14:28

  13. Spin

    παίδες, χωρίς παρεξήγηση, αλλά νομίζω ότι το παρατραβάτε

    edit:για κοιτα με να δω αν κανεις πλακα….

    11/03/2011 στο 14:30

  14. gbatcdemarx

    η τρολοπανούκλα σας έχει πιάσει όλους

    11/03/2011 στο 14:30

  15. koula

    φερτε τον συνεχιστη του Τρολλχελμ!!!

    11/03/2011 στο 14:34

  16. Αναρχοσυριζαίος

    Κάτσε καλά κοπρίτη γιατί τώρα που ξεμπέρδεψα με τις απεργίες, τις περιφρουρήσεις και το μπόλιασμα των αμυγδαλέων, θα σου στείλω καμιά ΜΚΟ να σε ξετινάξει!!

    11/03/2011 στο 14:40

    • κοπριτάκος

      να παρεις φόρα απτην Κομοτινη και να ρθεις με την οπισθεν…. 🙂 🙂 🙂

      11/03/2011 στο 14:43

  17. Spin

    ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ

    11/03/2011 στο 14:45

  18. Δεν έχω χρόνο για το φόρουμ τώρα καθώς είμαι σε συγγραφικό οργασμό.

    ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΑΒΛΗΘΕΙ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΑ ΤΕΡΤΙΠΙΑ ΣΑΣ

    ΕΙΣΤΕ ΓΕΛΑΣΜΕΝΟΙ!!!

    ΕΧΩ ΗΔΗ ΠΡΟΜΟΤΑΡΕΙ ΤΑ ΠΟΣΤ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΣΤΟΥς 7 (ΝΑΙ! ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ 7) ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ!!!

    11/03/2011 στο 14:46

    • μανικακος

      αααααχαχαχαα……

      οξω νου!!!!!!

      11/03/2011 στο 14:47

  19. μανικακος

    το μπλογκ παει για διασπαση…

    απτη μια ο μανού κι απτην αλλη οι κροκετες του….

    11/03/2011 στο 14:46

  20. Συνήγορος Αίλουρου

    Ελπίζω οι κροκέτες του Μανού να είναι καρότο, λάχανο και πατάτα… δεν πιστεύω να τρώει κρέας…

    11/03/2011 στο 14:47

  21. mauri klitorida poio mauri de xynetai

    etsi einai glyke moy kopritako oi axaristia einai gnorisma ton symbibasmenon oportuniston tis bourzoua astikis nomeglatouras ..
    o Tsopanios Tsoutsounios Grakhos o Vorioproastiakos sto sygramma toy «La papar dela karambelias et le nini de hazohavlos» grafei :
    «o dromos gia thn alhtheia pernaei pano apo ta ptomata ton deilon kai proskynimenon anthroparion, h exontosei ton aston den einai sfagi, einai apalgi apo thn mizeria tous, h epanastash arxizei otan ta roda ths ergatikhs taxis abthisoyn ston agrokipo to theoy kai ton trypisoyn me ta agathia toys»

    viva la revolution loipon syntrofe krata gera

    11/03/2011 στο 14:47

  22. Mitsaras

    xaxaxaxaxxaxxaxa

    11/03/2011 στο 14:48

    • Δεν έχω χρόνο για το φόρουμ τώρα καθώς είμαι σε συγγραφικό οργασμό (κραταει παραπανω απο οσο νομιζα!)

      ΕΣΥ ΠΑΛΙΟΚΟΥΚΟΥΕ!
      ΓΕΛΑΑΑΑΣ… ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΕΙΧΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΛΙΚΑ!!! ΟΤΑΝ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΣΟΥΝ ΣΤΟΥς ΦΒ-ΦΡΕΝΤΣ ΜΟΥ!!!!

      ΕΝΝΟΙΑ ΣΑΣ!!! ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΖΗΤΩ
      ΤΗΝ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΠΑΛΙΟΦΟΒΙΤΣΙΑΡΗΔΕς) ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
      ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΟ ΣΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΜΠΛΟΓΚ 7 ΗΜΕΡΩΝ ΜΕ 700 ALL-TIME-VIEWS… ΚΑΙ 500 ΣΧΟΛΙΑ «ΓΕΙΑ ΣΑς! ΣΑς ΒΡΗΚΑΜΕ!»

      ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΛΙΝΟΥΞ!!! ΠΑΛΙΟΠΡΟΣΚΥΝΗΜΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΜΠΙΛ!

      11/03/2011 στο 14:54

  23. efendira

    εχω τις ip σας ο Mind the Gap είναι ο doctor houften van gspot !!!!

    11/03/2011 στο 14:59

    • ΔΕ ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΤΕ ΣΤΙΣ ΠΟΡΕΙΕΣ

      ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΟΥΦΤΕΝ!!!

      ΝΑ ΜΗ ΜΕ ΠΕΤΥΧΕΙ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ!! ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΤΟΝ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥ ΟΡΓΑΣΜΟ ΠΡΙΝ ΠΙΑΣΕΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΕΣ ΠΟΡΕΙΕΣ!!!

      11/03/2011 στο 15:05

  24. rissing Macintosh

    αντε και γαμήσου εσύ και τα λινουξ ρε χάπατο όταν οι mac ειχανε unix εσυ έπαιζες ακόμη με τα κυβάκια με τα νουμερα στη κουνια σου.

    αμα σε πετυχω πουθενα θα σου βαλω το ipad στο κώλο …

    11/03/2011 στο 15:04

    • ΔΕ ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΤΕ ΣΤΙΣ ΠΟΡΕΙΕΣ

      ΔΕΝ ΕΧΩ I-PAD!!

      ΚΑΙ ΜΗ ΒΑΖΕΙΣ… ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΜΟΥ!!!

      ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ Σ$%$^$@ΙΔΑ ΜΟΥ!!!

      11/03/2011 στο 15:06

      • ΔΕ ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΤΕ ΣΤΙΣ ΠΟΡΕΙΕΣ

        ΩΠΑ! ΣΥΓΓΝΩΜΗ!

        ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΣ!!!

        ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΞΑ ΟΤΙ ΒΓΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ…

        11/03/2011 στο 15:07

  25. έχω mac

    Φίδια κωλοβά όλοι σας!!

    11/03/2011 στο 15:05

  26. Για όσους δεν ξέρουν η επανάστηση θα κυρηχθεί στις 9 Απριλίου

    11/03/2011 στο 15:11

  27. Spin

    εγώ την κύρυξα για 19 μάρτη narrator. τι είναι στις 9 απρίλη? η μέρα που τα τσεπωνεις από την κοννεξ?

    11/03/2011 στο 15:16

  28. Spin

    επίσης ρε παιδιά μήπως το παρατραβάτε?

    11/03/2011 στο 15:17

  29. Αρχιεπίσκοπος

    ειρήνη αδέρφια!

    11/03/2011 στο 15:18

  30. Larry Page

    Ίδρυσα την μοναδική καλή εταιρεία. Θάνατος στα mac.

    11/03/2011 στο 15:20

  31. Larry Page

    linux στην μαπάρα σας

    11/03/2011 στο 15:21

  32. ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ??

    ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΝΑΡΑΤΟΡ??

    ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕς? ΔΕΝ ΤΟ ΒΡΟΝΤΟΦΩΝΑΖΕΙΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΙΝΤΡΕΝΡΕΡΤ??!!!

    ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΕΙΣΑΙ! ΜΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΡΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΗς ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΝΩ ΕΓΩ ΕΧΩ ΚΑΤΕΒΕΙ ΣΕ 5 ΠΟΡΕΙΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΣΙΓΟΥΡΑ!!! ΚΑΙ ΚΑΤΟΥΡΙΟΜΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΤΟΥΡΗΣΩ ΜΕ ΤΟΣΑ ΔΑΚΡΥΓΟΝΑ…

    ΑΛΛΑ ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΩ!
    ΑΜΑ ΘΕΣ ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ! ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΣΕ ΕΔΙΩΞΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΤΗς [ΠΡΩΗΝ(ΥΠΕΡ)]ΔΙΑΧΕΙΡΣΤΡΙΑΣ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙ ΣΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΦΟΡΟΥΜ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟ ΠΡΩΙ!!

    11/03/2011 στο 15:25

    • ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΘΕΛΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ??

      ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΔΕ ΣΕΒΑΣΤΗΚΑΤΕ!!!

      ΕΠΡΕΠΕ ΑΦΟΥ ΣΑΣ ΕΚΑΝΕ ΟΛΟΥΣ ΟΘΟΡ (ΕΜΕΝΑ ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ! ΚΑΛΟ ΘΑ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ!! ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΠΟΣΤ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΤΑ @@ ΜΟΥ)
      ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ????????

      ΕΙΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ??? ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ!!!

      11/03/2011 στο 15:28

  33. Copyleft οργόνης

    Εδώ είναι το ντοκουμέντο της μεγαλύτερης ιντερνετικής αλητείας που έγινε στην ιστορία του Ελληνικού νετ.
    Eνα ανοργασμικό κοπρόσκυλο έχει φάκελλο Σχολιαστές χωρίς Σύνορα!!!
    ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ!!!!

    11/03/2011 στο 15:27

  34. Νέα Διαχειριστική Ομάδα Σχολιαστών Χωρίς Οργόνη

    Ρε παιδιά τι θέλετε τώρα να αρχίσω να σβήνω μορμόνους και να πετάω ΣΕΞ και Κ?

    11/03/2011 στο 15:31

  35. Υπάρχουν αδιάσειστα επιστημονικά στοιχεία καθώς και αμέτρητες στατιστικές που επιβεβαιώνουν τη θεωρία μου περί επανάστασης στις 9 του Απρίλη…
    Όλοι οι υπόλοιποι είστε ερασιτέχνες!
    Μίλησα, προειδοποίησα και αμαρτία ουκ έχω…

    11/03/2011 στο 15:32

    • ΔΕΝ ΔΙΟΡΘΩΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΕΝΟΨΕΙ 9ΗΣ ΑΠΡΙΛΗ

      ΝΑΡΑΤΟΡ, ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΣΤΑΤΣ ΜΙΛΑΣ???

      ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΒΙΟΥΖ/ΟΘΟΡ!!!
      ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΤΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ!!!!
      ΜΙΛΑΣ ΚΑΙ ΣΥ ΠΟΥ ΔΕ ΣΕ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΠΟΡΕΙΑ???!!!!

      ΑΝ ΘΕΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΠΙΣΩ! ΔΕ ΣΕ ΕΔΙΩΞΕ ΚΑΝΕΙΣ!! ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕΝ ΕΔΙΩΞΕ Η ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΟΥΤΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ 2 ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΙΑ ΠΡΩΤΑ ΙΔΡΥΤΙΚΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ!!!

      11/03/2011 στο 15:39

  36. beretta beretta

    vegan συνταγή νυστήσιμη
    Απ΄ ότι ζώο κι αν προέρχονται (βόδι, δαμάλι, μοσχάρι, πρόβατο, αρνί) τα μυαλά παρασκευάζονται με τους ίδιους τρόπους. Πριν όμως παρασκευαστούν με οποιονδήποτε τρόπο πρέπει απαραιτήτως να βραστούν. Επομένως, το βράσιμο των μυαλών αποτελεί την πρώτη πράξη όλων των συνταγών παρασκευής μυαλών.
    Βάζουμε τα μυαλά σε δοχείο με μπόλικο κρύο νερό και τα ξεπλένουμε από τα αίματα. Τα βάζουμε μετά να μουλιάζουν σε χλιαρό νερό 8-10 λεπτά της ώρας, για να μαλακώσει η εξωτερική τους μεμβράνη, ώστε να μπορέσουμε να την αφαιρέσουμε.
    Βάζουμε το μυαλό από το νερό, το ακουμπάμε στην αριστερή παλάμη μας, και με τα δάχτυλα του δεξιού μας χεριού, αφαιρούμε με προσοχή όλη τη μεμβράνη. Συνεχίζουμε με τα υπόλοιπα μυαλά, αν έχουμε περισσότερα από ένα.
    Αφού τους αφαιρέσουμε τις μεμβράνες τους, βάζουμε τα μυαλά σε κατσαρόλα με νερό, τόσο όσο χρειάζεται για να τα σκεπάζει, προσθέτουμε λίγο χοντρό αλάτι, 2-3 κουταλιές ξίδι και τα βράζουμε.
    Ο χρόνος βρασμού είναι: για τα αρνίσια 10-12 λεπτά της ώρας, για τα μοσχαρίσια 13-15, για τα βοδινά 18-20.
    Σημείωση: Όταν τελειώσει το βράσιμο των μυαλών, τα στραγγίζουμε και τα παρουσιάζουμε αρτύζοντάς τα με ένα είδος βουτύρου, είτε περιχύνοντάς τα με κάποια σάλτσα, από την οποία παίρνει την ονομασία της η αντίστοιχη συνταγή.
    Έτσι έχουμε:
    α)Μυαλά με βούτυρο, όταν περιχύνουμε τα στραγγισμένα βραστά μυαλά με λίγο λιωμένο φρέσκο βούτυρο.
    β)Μυαλά με μαύρο βούτυρο, όταν τα περιχύνουμε με μια σάλτσα βουτύρου που θα φτιάξουμε καίγοντας 2 κουταλιές της σούπας βούτυρο σ’ ένα τηγάνι και, μόλις αρχίζει να σκουραίνει, του προσθέτουμε μια πρέζα αλάτι, 2-3 πρέζες ψιλοκομμένο μαϊντανό και ένα κουταλάκι του γλυκού ξίδι, κι αφήνουμε για λίγα μόνο δευτερόλεπτα όλα μαζί στη φωτιά.
    γ)Μυαλά με σάλτσα βινεγκρέτ, όταν τα περιχύνουμε με μια σάλτσα βινεγκρέτ.
    δ)Μυαλά με σάλτσα ταρτάρ, όταν τα περιχύνουμε με σάλτσα ταρτάρ
    ε)Μυαλά με σάλτσα κρέμα, όταν τα σκεπάσουμε με μια αραιή σάλτσα μπεσαμέλ, στην οποία θα έχουμε αναμίξει και 1 κρόκο αυγού, λίγο ζωμό από το βράσιμο των μυαλών, και λίγο λεμόνι. Σ’ αυτή την περίπτωση σερβίρουμε ως εξής: σκίζουμε στα δυο το κάθε μυαλό (αν είναι αρνίσια) ή στα τέσσερα (αν είναι βοδινά) και τα τοποθετούμε πάνω σε τηγανισμένες με βούτυρο φέτες ψωμιού. Σκεπάζουμε με τη μπεσαμέλ και πασπαλίζουμε από πάνω με τυρί τριμμένο.

    11/03/2011 στο 17:58

  37. «πηραν τα παιχνιδια τους και φυγαν…»

    άλλο που δε θέλανε 😛

    12/03/2011 στο 09:42

    • μανικακος

      οχι κιχωτη.εγω δεν ηθελα να χαλασει το μπλογκ.
      αλλα με 2-3 παπαρηδες εκει μεσα δεν θελω να εχω ουτε κοινο πεζοδρομιο….

      αν ηθελα να φυγω,εφευγα και αθορυβα….

      12/03/2011 στο 10:19

      • μανικακο

        εκ του αποτελέσματος και με λίγη μνήμη άλλα εικόνα βλέπω

        θυμάμαι και στo forum κάτι ατάκες του τύπου «τα λέμε το Μάρτιο»
        πριν τον πανικό

        Αλλά αν θες πες ότι συνωμοσιολογώ. Αλλά δεν ξέρω πόσο μπορείς να έχεις τόσο αποκρυσταλλομένη εικόνα από την Κρήτη και όταν το συναίσθημα παίζει τόσο καθοριστικό ρόλο στη στάση μας. Γιατί αυτό βλέπω στην τελική.

        12/03/2011 στο 11:15

        • μανικακος

          αποκρυσταλλομενη εικονα για ποιο πραγμα πρεπει να εχω?
          για το ποιος συμμετειχε και πως σε μια ομαδικη δουλεια?
          για το ποιος τα εκανε σκατα?

          12/03/2011 στο 11:25

          • Απλή ερώτηση σε σένα και μόνο σε σένα:
            Tην erendira την ξέρεις; Πέρα από τη μαλακία που έκανε (αφορμή ήταν για να αφινιάσουν όλοι και να της επιτεθούνε – κακά τα ψέματα)
            ποιες είναι οι αφορμές για σένα που να αξίζει τέτοια επίθεση;

            12/03/2011 στο 11:37

            • DrAluca

              Ερωτηση….
              Κιχωτη…
              Χρειαζεται να την ξερει προσωπικα?
              Και να μην ηθελε να την μαθει ολη της την ζωη μας εγραφε καθε φορα στο φορουμ.
              Δεν εχω παρει θεση απο την ημερα που εγινε το μπαχαλο.
              Και δεν το εκανα επειδη ειναι ολη η φαση ακομα πολυ νοπη και θα πω πραμματα που δεν πρεπει…
              Αλλα δεν βρισκω τι σχεση εχει το αν ο Μανικακος δεν γνωριζει προσωπικα την οποια ερεντιρα…
              Οι πραξεις κρινονται… και οχι οι προθεσεις…

              Χαμογελατε…

              12/03/2011 στο 11:40

            • DrAluca

              Και η πιο απλη ερωτηση ειναι ποιες ειναι οι αιτιες….
              Και ειλικρινα δεν ειναι εκφαλαιο για να ανοιχτει εδω.

              Χαμογελατε…

              12/03/2011 στο 11:42

            • μανικακος

              οχι δεν την ξερω.ουτε τον πανθηρα ξερω.
              οπως επισης δεν ξερω,τον μιτσάρα,τον εξτρεμιστ,τον j4nus,εσένα,τον spin κ πολλα αλλα παιδια…

              δε σου κανει εντυπωση?
              η «επίθεση» που λες εγινε γιατι το παραέκανε…για μένα αυτη ηταν η πετρα του σκανδάλου κι οχι ο πανθηρας.
              δεν μπηκε ποτε σε φαση να κουβεντιασει κατι.οπως δεν μπηκε κι ο μαρξ,οπως δεν μπηκες και συ….
              και αυτα περι αποκλεισμου απο την κλίκα,εγω τα ακουω βερεσε…
              ε μερες πριν τον τσαμπουκά,εγινε συνέλευση.ολα αυτα που κατηγορουν την κλίκα,τα ειχε συμφωνησει ο πανθηρας.
              η ερεντιρα δεν πηγε καν.δεν εφερε αντιρησεις στο φορουμ.
              το ιδιο κι ο μαρξ,το ιδιο και συ….

              εγω ζω τοσο μακρια και ενημερωνόμουν καθημερινα για το τι παιζει.αυτοι γιατι δεν ήθελαν?
              γιατι δεν συμμετειχαν?

              το ποστ του πανθηρα θεωρω οτι ηταν το λιγοτερο που εχει κανει.
              το οτι τον ψαχναν τοσοι ανθρωποι κι αυτος εκανε τα δικα του στα σχόλια ηταν μεγαλη μαλακια….
              και στην τελική,θα μπορουσαν να σωσουν την κατασταση,αλλα δεν ήθελαν απ’οτι φάνηκε….

              και επιμενει να προσβαλει ανθρωπους με τους οποιους συνεργαστηκε για ενα χρονο με κειμενα οπως το χθεσινο…

              σε καλυψα ή να κανω μεγαλυτερη ανάληση?
              γιατι εχω την εντηπωση οτι δεν εχεις καταλαβει τι εγινε και γιατι….

              12/03/2011 στο 11:52

              • μανικακο
                πες ξεκάθαρα τι θέμα έχεις μαζί μου;
                τι έπρεπε να κάνω και δεν έκανα;
                γιατί μάλλον εσύ κάτι δεν έχεις καταλάβει καλά,
                ή μάλλον κάτι δεν κατάλαβαν κάποιοι άλλοι που κάτι σου σφύριξαν για μένα.

                12/03/2011 στο 21:08

                • μανικακος

                  γιατι πιστευεις οτι καποιοι μου σφυριξαν κατι για σενα?
                  και ποιοι πιστευεις ειναι αυτοι και γιατι να το κανουν?
                  θεωρεις οτι δεν μπορω να σχηματισω δικη μου αποψη?
                  θεωρεις οτι σε αδικω καπου?

                  κιχωτη,μπορω να σχηματισω αποψη για τον καθενα μεσα απο το μπλογκ και το φορουμ.δεν περημενω κανεναν να μου σφυριξει κατι.

                  12/03/2011 στο 21:35

                  • «εγω ζω τοσο μακρια και ενημερωνόμουν καθημερινα για το τι παιζει»
                    από αυτό που έγραψες παραπάνω το συμπέρανα
                    εκτός αν εννοείς ότι η ενημέρωσή σου είναι μόνο από το blog και το forum

                    και από το γεγονός ότι δε θυμάμαι ποτέ να σε προκάλεσα προσωπικά
                    και τελευταία να μου τη μπαίνεις έτσι απρόκλητα.

                    Και αφού λες ότι έχεις πρόβλημα μαζί μου μέσα από το blog και το forum
                    πες ακριβώς ποιο είναι μαζί μου το πρόβλημά σου
                    μέσα από όσο έχω συμμετάσχει σε blog και forum

                    12/03/2011 στο 22:15

                    • μανικακος

                      καταρχας δεν σου την μπαινω και κακως εχεις αυτη την εντηπωση.
                      εσυ με ρωτησες απο που εχω αποψη,για τα θεματα και την ολη κατασταση και σου απαντησα οτι εχω επαφη με ατομα του μπλογκ και ενημερωνομαι γιατι θεωρω οτι πρεπει να γνωριζω το τι γινεται αφου συμμετεχω σε μια ομαδα.

                      ποιο ειναι το προβλημα?

                      απ’οτι καταλαβα ειχες καποιο θεμα με καποιους,αλλα αντι να το συζητησεις μαζι τους,προτημησες να κανεις μπαχαλο ενα ολοκληρο μπλογκ….κ φωναζες περι λογοκρισιας .
                      δεν ξερω αν εχεις προηγουμενα με καποιον,αλλα η εικονα που μου εδειξες τις τελευταιες μερες του μπλογκ ηταν οτι χειροτερο.

                      και για να σου ξεκαθαρισω,δε με νοιαζει αν εμπαινες-εγραφες στο φορουμ συχνα ή καθολου.
                      ουτε εσυ,ουτε οι υπολοιποι.

                      12/03/2011 στο 22:37

                    • » απ’οτι καταλαβα ειχες καποιο θεμα με καποιους,αλλα αντι να το συζητησεις μαζι τους,προτημησες να κανεις μπαχαλο ενα ολοκληρο μπλογκ….κ φωναζες περι λογοκρισιας »

                      Μανικάκο λάθος κατάλαβες ή λάθος σου τα είπανε
                      Εγώ δεν είχα προσωπικό θέμα με κανέναν. Αν άλλοι είχανε ας το συζητούσαν μαζί μου.

                      Το blog δε το έκανα μπάχαλο, ούτε είχα καμία τέτοια πρόθεση.
                      Εμένα μου άρεσε αυτό που υπήρχε ως αποτέλεσμα στο blog.
                      Το αν είχα διαφωνίες με κάποια άλλα πράγματα δε με έφερε σε καμία περίπτωση σε αποστασιοποίηση
                      από τη συμμετοχή στο blog.

                      Δε φώναζα ποτέ για λογοκρισία, εκτός από το τελευταίο post που είχα κάνει
                      και το οποίο απαιτούσαν να το κατεβάσω. Αυτό ναι, είναι λογοκρισία, η οποία μάλιστα έχει τη χειρότερη μορφή, δηλαδή προκειμένου να μη λερώσουμε τα χέρια μας δημιουργούμε πίεση στον άλλο να σβήσει αυτά που έγραψε.

                      13/03/2011 στο 09:25

                    • μανικακος

                      επιμένεις οτι καποιος μου πιπιλιζει το μυαλο….

                      τεσπα,δε θα φαω και τα νιατα μου να κουβεντιάζω για ενα καυγα.
                      εχεις την άποψη σου και εχω τη δική μου.
                      εσυ πιστευεις οτι προσπαθησαν να σε λογοκρινουν,
                      εγω πιστευω οτι εσπαγες πλακα με το θεμα των αντιδρασεων πανω στη φωτογραφια…..

                      απο κει και περα δε μπορεις να μου μιλας για το αν εχω αποψη σε θεματα του μπλογκ,του φορουμ και των μελων,επειδη ειμαι μακρια.
                      ουτε αν εχω αποψη για την ερεντιρα και τον πανθηρα.

                      13/03/2011 στο 11:50

                    • μανικακος

                      …και στην τελική το δικό σου προβλημα πανω στην άποψή μου ποιο ειναι?
                      θεωρεις οτι αδικω την «αγια τριάδα» των σχσ?

                      13/03/2011 στο 11:53

                    • έγραψες νωρίτερα:

                      <>

                      Αναφέρεσαι σε ΜΕΝΑ. Από που βγάζεις το συμπέρασμα ότι δε μπήκα σε φάση να κουβεντιάσω;
                      Και επαναλαμβάνω: θυμάμαι εδώ και καιρό να μου τη μπαίνεις απρόκλητα. Είναι όντως έτσι ή είναι ιδέα μου;

                      13/03/2011 στο 13:27

                    • μανικακος

                      οχι κιχωτη,δεν σου την μπαινω…κακως βγαζεις τετοια συμπερασματα…..
                      καμμια διαθεση δεν ειχα/εχω να σου την μπω….

                      εσυ με ρωτας και γω απανταω.

                      ξερεις πολυ καλα οτι δημιουργησες αντιδρασεις με το ποστ σε καποιους….
                      προτημησες να τσακωθεις με τον rising στα σχόλια παρα να μπεις στο φόρουμ και να μεινει το θεμα μεταξυ μας…
                      και σου το ζητησαν πολλα ατομα…αυτο εννοω δεν μπηκες σε φαση να κουβεντιασεις…..

                      13/03/2011 στο 13:39

                    • στο προηγούμενο για το τι είχες γράψει —->
                      η “επίθεση” που λες εγινε γιατι το παραέκανε…για μένα αυτη ηταν η πετρα του σκανδάλου κι οχι ο πανθηρας.
                      δεν μπηκε ποτε σε φαση να κουβεντιασει κατι.οπως δεν μπηκε κι ο μαρξ,οπως δεν μπηκες και συ….

                      13/03/2011 στο 13:28

                    • και κάτι ακόμα: δεν έσπασα καμία πλάκα

                      Και εδώ υπάρχει ακόμα μία παρεξήγηση

                      Καμία πλάκα δεν έσπασα. Κάτι είδα, κάτι με ενόχλησε και έκανα κάτι ανάλογο με άλλα post που είχαν προηγηθεί

                      13/03/2011 στο 13:51

                    • μανικακος

                      ναι το καταλαβα….
                      ειναι σαν να ενοχληθω εγω απο ποστ αλλου,κι αντι να του πω αυτο που θελω,
                      να ποσταρω ενα δικο μου ποστ και να λιδωρώ τις αντιδρασεις.

                      νταξ,ο καθενας εχει τον τρόπο του….

                      αλλα ποια ποστ ήταν αυτα?

                      13/03/2011 στο 13:55

                    • Μανικάκο αυτό που με ενοχλούσε ήταν η ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ευαισθησία.

                      Τα άλλα τρολοpost ήταν 3 της inflammatory με τη Λιάννα, ισάριθμα νομίζω της Narrator
                      και επίσης παλιότερα στο blog υπήρχε (τουλάχιστον) ένα post που εμμέσως λοιδωρούσε τον blackbanther
                      βασισμένο σε συζητήσεις που είχαν γίνει σε mailing list

                      13/03/2011 στο 18:27

                    • μανικακος

                      δε σε καταλαβαινω…
                      βημα και λογο ειχες.διαμαρτηρηθηκες για την κατασταση?
                      κι αν ναι,σε ποιον?
                      η inflammatory που ειχε θεμα με ποσταρισμα,το εβαλε σαν θεμα,συζητηθηκε και λυθηκε.
                      η ενσταση η δικια σου που ηταν?
                      δεν θυμαμαι κανενα ποστ που να λοιδωρει τον πανθηρα.ουτε της Narrator.
                      ουτε θυμαμαι να εχει γινει καποια ενσταση…

                      στο mail list δεν ημουν,οποτε δεν εχω άποψη.

                      13/03/2011 στο 18:43

                    • Το post narrator ήταν τα μαγειρευτά.

                      Τόσο το post της narrator όσo και της infl μου άρεσαν.
                      Το post που λοιδωρούσε τον πάνθηρα ήταν ένα από τα πρώτα του blog.
                      Το είχε postάρει η Αναδυόμενη.

                      Αλλά μανικάκο για να κάνουμε μία σούμα θα σου πω πως βλέπω τα πράγματα.
                      Αν δε τα βλέπεις έτσι θα συνεχίζουμε το ίδιο βιολί για πολύ καιρό ακόμα κάνοντας εσύ ή όποιος άλλος σχετικά ποστ με αυτό δεξιά αριστερά και γω από κάτω θα απαντάω και μη νομίζεις σε αυτό που κάνουμε τώρα δεν έχω καμία διάθεση, γιατί θεωρούσα ότι το θέμα είχε λήξει και ότι ο καθένας είχε πάρει το δρόμο του, αλλά άλλα βλέπω τώρα.

                      Λοιπόν: κάποιοι άνθρωποι δεν ταίριαζαν γιατί η μυρωδιά τους ήταν διαφορετική. Κάποια στιγμή οι καταστάσεις τους έφεραν κοντά και έπρεπε να συνυπάρχουν. Τα προβλήματα δε θα αργούσαν να φανούν μέχρι που ο καθένας θα έπαιρνε το δρόμο του. Αυτό και έγινε.

                      Τώρα που ο καθένας έχει πάρει το δρόμο του ή θα κάτσουμε να ασχολούμαστε με την κακή μυρωδιά του καθενός (και μη μου πεις ότι υπάρχουν καλοί και κακοί λες και είμαστε στο Ηollywood) ή θα προχωρήσουμε.

                      13/03/2011 στο 19:21

                    • μανικακος

                      α:
                      αφου σου αρεσαν τα ποστ ποιο ειναι το πρόβλημα?
                      (τα μαγειρευτα ηταν ενα της Narrator,ενα της Κούλας και ενα Back Door Man).
                      παλιοτερα ειχε στειλει και η Mitera και η Elsa νομιζω και ο Xtremyst…..

                      β:
                      καλως που βλέπεις τα πράγματα ετσι.κ εγω θεωρω οτι εχει ληξει το θεμα(παρ’ολο που ο πανθηρας κραζει ακόμα κ λεει ψεματα)

                      γ:
                      συμφωνω οτι καποιων η μυρωδια δεν ταιριαζε,γιαυτο και αποχωρησαν.
                      γιαυτο και συνεχιζουν οσοι συνεχιζουν και οπου συνεχιζουν.
                      και βασικα,περα απο μενα και σενα που κουβεντιαζουμε εδω,(και τον πανθηρα που βγαζει ποστ με το θεμα)
                      δεν βλεπω κανεναν αλλο να το ψυριζει….

                      υγ:αν εννοεις το συγκεκριμενο ποστ,το εγραψε ο κοπριτακος σαν απαντηση σε κατι που τον ενόχλησε.
                      κι επειδη στο μπλογκ αυτο η πλειοψηφια των οθορ δεν εχει προβλημα(εγω κι ο κοπριτακος δλδ)το ποστ παρεμεινε
                      και επετρεψε τον σχολιασμο…..

                      υγ2:να σου ξεκαθαρισω αλλη μια φορα οτι ουτε προηγουμενα εχω με σενα,
                      ουτε διαθεση να σου την μπω,ουτε να ασχοληθω με τον καυγα.
                      επισης να σου ξεκαθαρισω κατι που με ενοχλησε,οτι ουτε μου σφυριξαν κατι,
                      ουτε με πηραν απτο χερακι κι αποχωρησα…..

                      13/03/2011 στο 19:36

                    • μανικάκο αστα τώρα ότι μόνο ο bp ασχολείται,
                      για κοίτα τι γίνεται στα σχόλια αυτού του post και πόσοι κάνουνε like
                      πέρα από αυτά που γράφουμε εμείς οι 2.

                      Τελοσπάντων,
                      ας δεχτώ ότι δε μου τη μπαίνεις
                      και ότι κακώς ένοιωθα ότι κάτι τέτοιο συμβαίνει εδώ και πολύ καιρό.
                      Ήταν η αφορμή να τα πούμε

                      κι όσον αφορά το «να σου σφύριξαν κάτι» κλπ ας δεχτώ ότι δε συμβαίνει
                      και να συνέβαινε δεν είναι κακό
                      κάνεις τις επιλογές σου και καλώς εμπιστεύεσαι ανθρώπους με τον τρόπο που επιλέγεις εσύ

                      το πρόβλημα για μένα θα είναι να κάνεις σφοδρή επίθεση σε κάποιον
                      επειδή σου είπαν ότι αυτός «έτσι κι έτσι» και χωρίς να τον γνωρίσεις πραγματικά να του την πέφτεις από το πουθενά λες και είναι κανά δημόσιο πρόσωπο, κανένας πολιτικός κλπ.
                      Κι αν δεν έκανες κάτι τέτοιο εσύ αυτό έγινε από άλλους που στο blog ήταν αμέτοχοι

                      13/03/2011 στο 20:22

                    • μανικακος

                      χαλαρωσε και απόλαυσε το τρολαρισμα….

                      ρε συ κιχωτη,τι να μου πουν?
                      αφου ξερεις οτι παρακολουθω το μπλογκ απο τις πρωτες μερες.
                      εγινα μέλος το νοεμβρη.δεν ειδα τι εγινε?πρεπει να μου σφυριξει καποιος κατι για να παρω θεση?
                      κ που ξερω εγω,περα απο τα γνωστα αβαταρ,ποιος τρολαρε,ποιος εβριζε και ποιος εσπαγε πλακα?
                      και στην τελική,ολοι βρίζανε όλους.λιγοι δεν πήραν θέση.

                      ποια επίθεση λες?προς την ερεντιρα?κι απο ποιους?
                      εγω είδα να ξεσπαθώνουν λογιών λογιών αβαταρ που βρηκαν ευκαιρια μεσα στον καυγα….

                      δε λεω,μαλακια οπως εξελιχθηκε,αλλα κανεις δε μπορει να βγαλει την ουρα του απ’εξω….

                      13/03/2011 στο 20:37

                    • Αφού λέω ότι δέχομαι αυτό που μου λες μην επιμένεις.

                      Μου αρκεί που λες ότι έγιναν μαλακίες από πολλές πλευρές.
                      Τώρα ότι έγινε έγινε και θα προτιμούσα να μη μπούμε ξανά στα ίδια,
                      στα οποία όλοι εμπλεκόμαστε όποια θέση και να πήραμε.

                      Εμένα η θέση μου ήταν αρχικά να κάνουμε ότι μπορούμε για να αλλάξει ο superadmin
                      και μετά το χαμό η θέση μου ήταν να επανέλθουν τα άρθρα και να κλειδωθεί το blog.
                      Αν πραγματικά δε θέλαν να αποχωρήσουν από πριν όσοι το κάνανε θα διατηρούσαν ανάλογη ψυχραιμία,
                      θα απενεργοποιούσαμε το blog για λίγες μέρες, θα ξεδιαλύναμε ότι εσωτερικά είχαμε και θα ξαναξεκινούσε το blog.

                      Το ότι τα πράγματα εξελίχθηκαν όπως εξελίχθηκαν μάλλον δείχνει ότι αυτό ήταν προδιαγεγραμμένο έτσι κι αλλιώς και καλώς έγινε. Κακώς βέβαια κάποιοι έδειξαν το πολύ άσχημό τους πρόσωπο και μερικοί μάλλον φάνηκε να είναι και τραμπούκοι γενικότερα, αλλά το κουμπί που πάτησε η erendira ήταν ένα αναπάντεχο δώρο απ’ ότι κατάλαβα προκειμένου να γίνει αυτό που έπρεπε.

                      Τεσπα, να μαστε καλά και να τα λέμε.

                      13/03/2011 στο 21:54

                    • μανικακος

                      δεν ήταν προδιαγεγραμμενο,στο λεω εγω.
                      γιαυτο εγινε ο χαμος.
                      αν ηταν σχεδιασμενο και προδιαγεγραμμενο,δε θα εχανε κανένας την ψυχραιμια του….
                      θα ειχαμε φροντησει να παρουμε τα πόστ και να φευγαμε ηρεμα και ωραια.

                      και στο λεω εγω που δεν ειχα προσφερει κατι το ιδιαιτερο.

                      απλα ξεχυλησε το ποτηρι εκεινες τις μερες.
                      και πως να επιστρέψεις?σε μια ομάδα που μονίμως αθετει τις συμφωνίες?
                      να δουλεψεις με καποιους που δε σε υπολογιζουν?που δε θελουν να ερθουν σε επαφη εστω και για τα βασικα?

                      εσένα σου αρεσε να κανει ο καθένας του κεφαλιού του και μετα να εξαφανίζεται?
                      ειναι συλλογικη προσπαθεια αυτο?
                      εγω προσωπικα δεν ηθελα να εχω τιποτα κοινο με καποιον που δεν με υπολογιζει.

                      13/03/2011 στο 22:16

                    • Προδιαγεγραμμένο εννοώ γενικά, όχι χρονικά, αν και για το τελευταίο δεν είμαι σίγουρος.
                      Το timing που πήρε «πρωτοβουλία» η erendira ήταν «κατάλληλο» για την πυροδότηση τέτοιων αντιδράσεων,
                      μιας και έπεσε σε μία φάση όπου γινόταν μία συλλογική δουλειά για την απεργία κλπ
                      (ναι αν εννοείς ότι η «εξοδος» δε θα γινόταν εκείνες τις μέρες σε αυτό συμφωνώ)

                      Αλλά εκ του αποτελέσματος αυτού μπορεί να μην υπήρχε και πιο εύκολος τρόπος για μία «ηρωική» έξοδο.

                      14/03/2011 στο 00:30

  38. DrAluca

    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχα
    Ο Μανου δειχνει τον δρομο….
    χαχαχαχα

    Χαμογελατε…

    12/03/2011 στο 11:11

  39. δεν γαμιουντε και οι σχσ…

    ουτε ενα ποστ με κροκετες δεν ειχε…..

    ουτε ενα ποστ για την καταστόλη που τρωμε στη μαπα εμεις οι σκυλοι…..

    13/03/2011 στο 19:56

    • μανικακος

      πστ…για μιλα πιο ομορφα…..

      13/03/2011 στο 19:58

Σχολιάστε

